Dejtingtråden del 37

Jag kommer att behöva skriva ett maratoninlägg om min panik kring nästan-grannen.

Han jobbade aningen mindre sent igår så jag frågade om han ville komma förbi porten på väg hem och kramas lite. Sen hade jag tråkigt så jag gick och mötte honom vid kollektivtrafiken. Sen frågade han om han fick komma in i en halvtimme och dricka kaffe, och jag hade "konstigt nog" städat tillräckligt för att det skulle fungera. Så drack vi kaffe i en timme och hängde två timmar i min säng innan jag skickade hem honom för att båda skulle hinna sova.

Har samma tröja som igår (och i princip varje dag jag jobbar hemifrån) och den är helt impregnerad av hans doft. Det är sängkläderna också.
 
Jag kommer att behöva skriva ett maratoninlägg om min panik kring nästan-grannen.

Han jobbade aningen mindre sent igår så jag frågade om han ville komma förbi porten på väg hem och kramas lite. Sen hade jag tråkigt så jag gick och mötte honom vid kollektivtrafiken. Sen frågade han om han fick komma in i en halvtimme och dricka kaffe, och jag hade "konstigt nog" städat tillräckligt för att det skulle fungera. Så drack vi kaffe i en timme och hängde två timmar i min säng innan jag skickade hem honom för att båda skulle hinna sova.

Har samma tröja som igår (och i princip varje dag jag jobbar hemifrån) och den är helt impregnerad av hans doft. Det är sängkläderna också.
Vidhåller. Inte sååå intresserad, va? 😜
 
Återigen fått den där frågan "Varför swipeade du på mig?" tidigt i en konversation. Vad vill man med den frågan? Bekräftelse bara?

Kanske? Eller för att man faktiskt vill veta vad den andra fastnade för. Ett kul uttryck eller tilltal i presentationen? Eller en hängivenhet till ett intresse eller jobb? Den kärleksfullt skötta kolonilotten? Eller att du har snälla ögon? Gullig katt? vackert leende? Tilltalande estetik?
 
Nej men hejsan hoppsan här rullar det på med distanssnubben. Han avbokade en grej för att kunna hänga en natt extra hos mig men i morgon åker han hem igen. Vi har pratat om hur vi definierar oss, inte som tillsammans-tillsammans men inte som singlar, om att träffa föräldrarna och han bjöd med mig på en grej som hans ”plus ett”. Han är förjävla fin.
 
Jag kommer att behöva skriva ett maratoninlägg om min panik kring nästan-grannen.

Han jobbade aningen mindre sent igår så jag frågade om han ville komma förbi porten på väg hem och kramas lite. Sen hade jag tråkigt så jag gick och mötte honom vid kollektivtrafiken. Sen frågade han om han fick komma in i en halvtimme och dricka kaffe, och jag hade "konstigt nog" städat tillräckligt för att det skulle fungera. Så drack vi kaffe i en timme och hängde två timmar i min säng innan jag skickade hem honom för att båda skulle hinna sova.

Har samma tröja som igår (och i princip varje dag jag jobbar hemifrån) och den är helt impregnerad av hans doft. Det är sängkläderna också.
Får återkomma med det långa inlägget när jag har kategoriserat lite i punktlistan. Under tiden har jag nu pausat HappyPancake. Fick jättefina förstameddelanden och blev mest irriterad, så jag insåg att jag slösar andras tid genom att synas där.
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 415
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
540
Senast: Krystalline
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp