Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (Östgöta Correspondenten) Den östgötska fälttävlanseliten har fått hjälp att ladda extra inför tävlingssäsongen. Med tre samlingar för...
Svar
0
· Visningar
1 114
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Expressen) Det är livet som har förändrats. Inte hästarna, inte slitet i stallet, inte ridningen. – Jag är född med känsla för det...
Svar
0
· Visningar
1 055
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Östgöta Correspondenten) Häromdagen var jag på skolishockey i Ljungsbro. Och vill det sig väl ska jag dit i morgon på finalerna...
Svar
0
· Visningar
1 081
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Dalademokraten) Jag funderade länge för mig själv innan jag bestämde mig. När jag väl började prata om det fick jag mycket stöd...
Svar
0
· Visningar
1 191
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Mora Tidning) Vi som äger och arrenderar de åkrar vi brukar till hö, förlorar massor med pengar och arbete på den vilda framfart av...
Svar
0
· Visningar
1 055
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Folket) - Med 20 år på nacken och massor av erfarenhet från Globen horse show blir begravningståget med Astrid Lindgren inget problem...
Svar
0
· Visningar
1 297
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Hallands Posten) Två hallänningar är med i de så kallade spetsgrupperna. Det är Jan-Erik Pålsson, Laholm, i körning fyrspann och Lotta...
Svar
0
· Visningar
1 137
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Östgöta Correspondenten) I morgon kommer V75-cirkusen till Mantorptravet. Det gör Roine Rehn extra glad -- och spänd. -- Jag vet inte...
Svar
0
· Visningar
1 441
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Nerikes Allehanda) Vintervilan är över för Lotta Lundbergs båda hopphästar - Lord of Diamonds och Pamina D. I helgen tävlar hon dem...
Svar
0
· Visningar
1 101
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Dagens Nyheter) Peter Eriksson får behålla hingsten Cardento över två viktiga mästerskap - VM i Spanien 2002 och OS i Aten 2004...
Svar
0
· Visningar
1 252
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Borås tidning) Sedan månadsskiftet måste alla svenska hästar ha ett pass. Det är en ny EU-regel för att säker-ställa hästarnas...
Svar
0
· Visningar
1 191
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Expressen) Franska Kesaco Phedo är världens hittills dyraste tävlingshäst. Vid en travhästaktion i Deauville såldes travhästen för 27...
Svar
0
· Visningar
3 833
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Södra dalarnes tidning) De tränar och kör för glatta livet. Deras målsättning är glasklar. Alla drömmer de om att en gång bli...
Svar
0
· Visningar
1 371
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Örnsköldsviks Allehanda) Elden värmer hungriga korvgrillare och hästskjutsen går varm. Gene fornbys dag för sportlovsfirare gick hem...
Svar
0
· Visningar
1 192
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Expressen) Henrik Johnson har hittat kärleken igen efter skilsmässan från Alice Bah. Han och ridstjärnan Malin Baryard är sedan ett...
Svar
0
· Visningar
1 282
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Arbetarbladet) Högbo drar ifrån alltmer i ridsportens Agria Länsförsäkringar Cup och går allt närmare en säker totalseger och de 6 000...
Svar
0
· Visningar
1 121
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Arbetarbladet) "Tre trallande jäntor" red ärevarvet vid 21.40-tiden i Ockelbo ridhus. Det var nämligen den lyckliga Högbo-trion...
Svar
0
· Visningar
1 207
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Svenska ridsportförbundet) Det var verkligen bröderna Fredricsons helg i England. På söndagen var Peder fyra i Hickstead Derbyt, på...
Svar
0
· Visningar
1 592
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Svenska ridsportförbundet) Beach Star är ett namn som förpliktigar på en tävling som går på stranden i kanten av Öresund. Anna Nilsson...
Svar
0
· Visningar
1 602
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Hallands Posten) Målsättningen var medalj - det blev en femteplats. Men som bästa svenska var Halmstad fältrittklubbs Michaela Jönsson...
Svar
0
· Visningar
1 329
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp