Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har fått ett problem och vet varken ut eller in. Kamelen har växt ur sin hoppsadel, så jag behöver en ny. Helst för två månader...
Svar
5
· Visningar
895
Senast: Cilla
·
B
Utrustning perfect, från globus tror jag finns på hästbutiken.se och börjes. nån som har några erfarenheter?! :confused: :bump:
Svar
11
· Visningar
1 266
Senast: beagle
·
M
Utrustning Har nyss köpt en ponny som är väldigt känslig i munnen. Undrar om ni vet något bra bett som är jättesnällt och som man får tävla på?
Svar
2
· Visningar
716
Senast: _Dieldi_
·
C
Utrustning Jag fick med en westernsadel när jag köpte min häst, nu har hon vuxit ur den och den ska säljas. Problemet är att jag egentligen inte...
Svar
3
· Visningar
2 433
Senast: carran
·
Utrustning Att ha på natten för att hästen blir svullen i benen, vad finns det för nackdelar med det? Hästen ifråga står på ridskola och får...
Svar
17
· Visningar
1 953
Senast: BRAGO
·
Utrustning Nu har jag införskaffat mig ett sidepull. Och idag skulle det invigas. Dock tyckte jag inte att det satt som det borde. Jag tror bara...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Yrja
·
Utrustning Någon som har erfarenheter av detta? Har ju under lååång tid försökt förmå min far att köpa ett släp till mig... :angel: Och det verkar...
Svar
7
· Visningar
3 605
M
Utrustning varför ska det vara så dyrt med bra bett?? man hör om ett bett som ska vara men man vill ju inte köpa ett bara för att prova. det...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: missy
·
H
Utrustning Är det bra eller dåligt? Om man läser deras info så hittar man ju inga nackdelar, men finns det några? (De skriver ju självklart inte ut... 2
Svar
24
· Visningar
2 035
Senast: Barret
·
M
Utrustning Fick lära mig att man kan ta ullpaddar (helst gamla militärfiltar) och blöta i kallt vatten och linda på efter hästen har anträngt sig...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: Muminros
·
F
Utrustning Har tänkt införskaffa en ny flugmask åt min arabkorsning, och är väldigt intresserad av "Farnam Supermask". Någon som har erfarenhet av...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: mannis
·
M
Utrustning vad tror ni, red med den nya sadeln som jag har betsält igår, å när jag galopperade så gled den fram på hästen en bit, så jag fick sita...
Svar
10
· Visningar
1 002
Senast: moonlightgarden
·
P
Utrustning Har sett flera ryttare ha ett rätt läckert pannband på hästarna, något V-format med en ganska grov kejda på. Är det någon som vet vart...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: popeye
·
J
Utrustning Om det står så här i en kavaj, vad motsvarar det då i vanliga, svenska storlekar (har fått olika svar så nu kollar jag med er)? D - 42...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: ylvalill
·
K
Utrustning Vad har ni för märke på eran hoppsadel?.. 2
Svar
26
· Visningar
1 771
Senast: fossig
·
L
Utrustning Den ryckkammen eller vad man ska kalla det som säljs på bland annat hööks för 249:- är den något att ha eller? blir resultatet lika bra...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: little_blondie
·
S
Utrustning Ska införskaffa ett regntäcke till sommarhästen imorgon. Täcket ska vara tätt /kan ju vara bra ;)) gärna andas och inte vara alltför...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: _Dieldi_
·
V
Utrustning Kansje en dum fråga, men vad er skillnaden på flugtäckena og eksemtäcket i Hööks? Det står ju inte om nån spesiell annan funktion på...
Svar
6
· Visningar
958
Senast: vivianhegre
·
Utrustning Är det nån som hunnit köpa och använda något av de nya regntäckena i Börjeskatalogen? 7073 Himalaya regn, blått eller ljung, 379:- 7034...
Svar
9
· Visningar
846
Senast: pinky
·
Utrustning som ska passa a- och b-ponny. Hur är dom? Kan dom passa en b-ponny, ca 125 cm i mankhöjd? Tycker att dom senskydd jag har nu (strl...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: Grevinnan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI