100-200 grams täcke med hals

Sv: 100-200 grams täcke med hals

jag har 100g shires med hals till båda mina. 100 är väldigt tunnt, knappt så det känns att det är fodrat. köpte tunna för att dom ska torka snabbare, nu som det regnar vareviga dag (tjockt täcke under)...

det är bra täcken, bra passform, rymlig hals, passar bra på breda hästar då dom är djupa. vattnet pärlar sig så dom torkar jättesnabbt. färgen i år är olivgrön med mörkrosa ruta. kanske inte är den snyggaste till min fux men men. :p

tom här i norraste norrland är det plusgrader och snöblandat regn. Har ett Rambo Supreme som känns lite väl varmt med stalltäcke under nu...

Men färgen lät inte alls bra, huhh

nej den var inte det snyggaste. men inte direkt ful heller. bara lite omatchande.. jag sa åt mig själv att inte vara så jäkla fåfäng. :p

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
214
Senast: Gimlan
·
Utrustning Jag har en spårklippt frusen b-ponny som i HW pony har 100 cm, tyvärr säljer inte HW varmare täcken än 250 gr vilket är för lite. Han... 2
Svar
31
· Visningar
1 530
Senast: Fiorano
·
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
699
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår