25myror är fler än

escodobe

Trådstartare
vad jag behöver! Jag behöver 20 stycken för att vara exakt. ;) Har i julklapp fått en myrfarm. Den är fylld med näringsgel som de äter och gör gångar i.
Men var hittar man myror i december?:D

Sv: 25myror är fler än

Myrfarm??? Det har jag aldrig hört talas om. Vad är det? Hur fungerar det?

Apropå myror, så är det ju nästan vår nu... Så ge dig ut i skogen och leta! ;)

Sv: 25myror är fler än

Jag har för mig att de där myrfarmerna inte var det minsta djurvänliga... Men jag kan minnas fel.
Hur som helst så hoppas jag att du låter bli att fånga in myror öht, vilda myror hör inte hemma i fångenskap. Finns att köpa istället, fast jag vet inte hur det är med viltfångade vs fångenskapsuppfödda på något sätt...

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
374
Småbarn Sonen har ett stort behov av att utforska med händerna/känselsinnet. Han vill klämma, känna, bygga, plocka, hälla och skruva. Har han...
Svar
17
· Visningar
1 063
Övr. Hund Efter att flertalet tänder tagits bort så har salukipojken lite svårt att äta. Han får i sig maten, absolut, men en kombination av att...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: Pilot
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
555
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka