JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
27 stycken 3-åringar till auktion
(Ridsport)
I samband med Avelschampionatet på Flyinge anordnas Swedish Select Horse Sales. 27 stycken 3-åringar är anmälda till årets auktion.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
21 3-åriga, hoppstammade hästar gick under klubban vid årets Swedish Select Horse Sales.
Hästnyheter
UVM-stoet Emmylou ser ut att vara mer än redo att försvara sin Breederstitel från förra året. På fredagen vann hon 7-åringarnas kval på...
Hästnyheter
Nytt format och mer publikunderhållning med inspiration och kunskap. Det är vad som väntar vid årets 3-årschampionat på Flyinge.
Hästnyheter
En Bravourson gick för högst summa när den årliga auktionen Swedish Select Horse Sales avslutades på lördagen.
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Exakt!
Var samma med alla dessa shittbulls för 10 15 20 år sen, så många som föddes helt jävla trasiga både i kropp och knopp och det...
Nota
2 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 817
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Så hade jag också gjort. När vi var inne akut med Sparky för andra gången och jag hade fått vaga provsvar på urinen som var typ "kanske...
Hoarfrost
5 minuter sedan
Svar: 1 166
Visningar: 61 722
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag älskar verkligen mina hundar. Jag och Trassel skulle ut på en kissrunda i trädgården men även när jag försökte vara tråkig så han...
Lillefrun
Idag kl 11:41
Svar: 1 343
Visningar: 82 032
Hund