JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Åstadkom 5½ månader gamla Charmie i dag
En del tapter och inte lika flytande och rent som för hanen, men det var ljuv musik för våra öron
Sista tapten redde hon dock inte ut, så jösse för leva ett tag till
Håller på att lägga upp en film nu, så förmodligen i morgon, så kommer ni att få höra hur det låter när en liten fauve har sitt första drev
Sötnöten tycker att vi ska åka..
Sv: 30 minuters drev
http://video.google.com/videoplay?docid=5714181199012719956
Väckskall till en början och sedan driver hon. En del tapt blev det men hon redde ut dem bra och vid sista taptet hade haren först gjort ett rejält avhopp åt sidan, för att sedan helt hoppa över en skogsbilväg och försvinna på andra sidan. Sådant klarar inte en liten fröken av ännu, men med lite mer erfarenhet så
Jag är inte alls så insatt i det här med jakt, men jag litar på ditt ord att hon gjorde bra ifrån sig.
Dock måste jag säga, att det Där var nog bland det sötaste skall jag hört i mitt liv! Som en leksaks hund
Vänta bara tills hon är vuxen och har mer erfarenhet, då låter det
inte som en leksakshund
Oftast kommer fauvarna igång runt 2 år, eftersom de påstås vara en ras som relativt sent blir jaktmogna och hon är ca 5½ månad...
Vi tyckte hanen var tidig som presterade 45 minuter (lyckat
) drev och då är han 10 månader äldre
Det är ditt fel som fick mig förtjust i den där rasen
Jag jagar ju inte och husse i familjen jagar inte hare heller.
Han jag fick snusa lite på var ju så rackarns go
Du får väl satsa på att bli jägare du med i framtiden
det vore en syn!
Jag är alldeles för klumpig och kommer aldrig
att få komma tillräckligt nära djuren.
FÖRUTOM!!! björnar.
Är fullt övertygad om att det är minst sju nallar som
smyger efter mig när jag är ute i skogen
Inte då
Hunden ska ju göra jobbet. Du ska bara postera dig på rätt ställe
Balkong 2025
Hemmet Funderar på att göra det enkelt för mig i år och köra petunia och pensé. Kanske murgröna? Behöver någonting som trivs i skugga
MJLee
Alldeles nyss
Störiga saker vi stör oss på, del 40
Tjatter Lånar citatet
Bara tillägga, jag är en av dom som har plastpåsar till matavfallet. Dom får nästa hantera som papperpåsarna, efter tag...
Halcyon
1 minut sedan