Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
...och vi som är bjudna på bröllop på lördag! Det går aldrig, som de säger i Örebro. Finns det inget man kan göra för att skynda på märrarna lite, klassikern "guppig grusväg" är ju svårt med en häst .
Oj...har det gått så fort tiden så det redan är dags
Tyvärr är jag ju inte nog rutinerad annars hade jag gärna hjälpt dig..men hon kanske kan klämma ur sig innan om du har tur....
Nja, det är svårt att lämna bort fölningar, jag skulle nog kunna tänka mig men det är inte många häromkring som skulle få förtroendet. Och jag skulle helst inte vilja göra det själv heller, vaka ngn annans sto alltså.
Men, å andra sidan. Om hon nu inte har fölat på lördag, och vi väljer att skippa bröllopet. Då kan jag sätta en miljon spänn på att det inte blir nån bebbe då heller!
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...