Oxxx

Trådstartare
Finns säkert 1000 trådar om det här men jag orkar inte leta.

Går röntgen (kostnadena) på försäkringen om man har fått en remiss av en veterinär (gäller hästen)? :confused:

Självklart borde och ska jag ringa försäkringsbolaget och fråga, menvad vet ni om det?

Sv: ...

Borde göra det, men det beror ju på historiken. Det är sällan försäkringsbolag går emot veterinärernas inrådan.

Woohooo, vad snabbt ni svarade :bow:

Nu känner jag mej lättad.

Tack så mycke! :D

Ett tips: Det är möjligt att du kan bunta ihop den första veterinärens besök med besöket på kliniken (där jag antar att du ska röntga hästen) till samma behandlingsperiod så behöver du bara betala en självrisk.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 104
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 636
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 557
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S