60-årsfirande. Vad ska vi överraska med?

aleksis

Trådstartare
Nu behöver jag hjälp av er. Min kära mor och hennes bästa barndomskompis fyller 60 år i september. Vi ska skicka iväg dem till Stockholm via tåg (för att uppleva gamla tågluffarminnen ;)) Men väl på plats har vi inte riktigt bestämt vad vi ska överraska med. Tanken var först en konsert utanför Stockholm men tyvärr slut biljetter.

Vi tänker Stockholm med omnejd. (Eller möjligtvis någon annanstans på vägen mellan Västerbotten och Stockholm) En timme eller så utanför gör inget så länge det är lätt att ta sig med tex tåg. Två nätter borta. Ett mysigt ställe att bo på där det finns god mat i härlig miljö. Någon slags upplevelse. Funderar på om det finns något passande ställe med ridning (helst western) och samtidigt kunna få lite lyx med bra mat och boende.

Ja egentligen öppen för förslag. Har ni några idéer? :)
 
Spa? Jag och syrran tog mamma och farmor till Yasuragi Hasseludden när mamma fyllt 60 och farmor 85. De fick varsin massage och god mat på kvällen. Sen spenderade vi en hel del tid i de varma baden. Oerhört uppskattat så pass att vi pratar om att göra det till en tradition att åka dit. :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp