8 sekunder

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Brave_pepsi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 158
B

Brave_pepsi

hej! undrar om någon vet var man kan få tag i filmen 8sekunder (8 seconds) såg den första gången på ett ridläger för Per Larsson... den filmen är helt underbar...

Sv: 8 sekunder

Du kan köpa den på amazon.com.

Sök under DVD på 8 seconds. Om du gillar denna typ av film så passa på och beställ Cowboy Up som är en liknande film med Kiefer Sutherland i en av huvudrollerna.

Marty

Sv: 8 sekunder

var på ebay såg dom hade en film om lane frost (the last ride) tror jag den hette. Dog han i ngn olyck med d hann höll på med?? Ska googla lite få se .

Jag har den med men min är har titlen "The Ring of Fire". Den var också jätte bra:cry:.

Det också finns en rolig film "The Cowboy Way" med kefier och Woddy Harrelson. :rofl::rofl:

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 757
Juridik & Ekonomi När jag vaknade härom morgonen stod min granne på min uteplats, utanför lägenheten (markplan), och glodde in genom mitt sovrumsfönster... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 892
Senast: jemeni
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 058
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka