9 weeks and counting...

Sunshine

Trådstartare
Idag var vi sa pa ultraljud nr 2, jag ar idag i v. 9+4.
Allt sag bra ut :bump: :bow:
Tvilling 1 ar 24mm och tvilling 2 ar 25.7mm, sa helt perfekt, och man sag tydligt de regelbundna hjartslagen pa bada :love:

Har kommer en bild (syns inte sa bra dock):
http://img.photobucket.com/albums/v304/Brenhelena/TWINS9wkscan.jpg

Att jamfora med 6v vul da de var 4.1 och 4.8mm respektive:
http://img.photobucket.com/albums/v304/Brenhelena/TWINS6wkscan.jpg

Sen var jag pa inskrivning hos barnmorskan och trots att jag bara har okat 2kg i vikt sedan ivf:en startade sa trodde hon att jag var i v.16 - sa mycket syns det alltsa redan :o :D

Jag fick recept pa heparinet och progesteronet som jag maste ta dagligen till v.34 sa nu blir det gratis, MYCKET valkommet eftersom det kostat £7/dag hittills :crazy:

NU tanker jag forsoka slappna av lite och njuta av detta - och bestalla ett par nya byxor och en storre bh sa jag kan kla mig bekvamt ocksa :idea: :D
 
Sv: 9 weeks and counting...

Åh, jag är så glad för er skull!:banana:

Blir helt nostalgisk av att se dubbelt på ul! :)

Om ni får möjlighet att få bilder på senare ul också så ta många på de tidiga ul. Sen syns det inte så mycket!

Sköt om dig och njut av underverken i magen! :)

/Timsetim
 
Sv: 9 weeks and counting...

Vad mysigt :D

Jag såg också gravid ut i början sen gick det ner och sen kom den riktiga bebismagen.

Vad häftigt med tvillingar!
 
Sv: 9 weeks and counting...

Åh, vad gulligt, två små bebbar :love::love:, önskar dig alla lycka till nu!
 
Sv: 9 weeks and counting...

Åh vad härligt, jag blir också nostalgisk :love:

*Håller tummarna för att allt ska gå bra*
 
Sv: 9 weeks and counting...

I-U: For att jag har onormalt hoga nivaer av en typ av antikroppar (minns inte namnet nu sa har pa rak arm) vilket kan vara anledningen till att jag fick missfall tidigare, och tydligen sa hjalper heparinet iom att det tunnar ut blodet och hjalper flodet till embryot - vet faktiskt inte den exakta forklaringen men det verkar ju som om det funkar... :)
 
Sv: 9 weeks and counting...

Grattis Sunshine :banana:

Och du - med tvillingar OCH blodförtunnande så går du inte i närheten av hästarna, eller öht utsätter dig för något farligare än att ligga på soffan och bli serverad praliner :idea:

Det här är en riskgraviditet, SJÄLVKLART går de flesta sådana också bra :) men lyssna inte på vad "vanliga" gravida gör ! Du har en ökad blödningsbenägenhet och ska vara väldigt försiktig - tids nog får du kubba benen av dig ;)

Måste du åka bil så skaffa en grej som drar ner bältet så det inte trycker över magen.

Doctor´s orders :cool:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp