Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gissar att du bor i någon stad nära mig Vi betalade c:a 800kr för besiktning till försäkring. Besiktningen utfördes på gården av DC vet. Resan var c:a 8mil tur o retur. Det finns de som gör det billigare men då måste man ha kontakter.
Beror på vad bolaget kräver. Under vissa livbelopp skickar de ut sitt eget ombud som tittar på kusen. Vid riktigt låga livbelopp bryr de sig inte om det ens.
Kräver bolaget klinikbesiktning hamnar du nog runt 1200-2000 kr. Distriktare eller jämförbart brukar väl ligga runt 1000 kr (tror jag).
Hästmänniskan
Har ni någon gång varit med om att ett försäkringsbolag strulat när köpare ska ta över försäkringen? Har lämnat fullmakt men när köpare...
Ekonomi & Juridik
Funderar på att byta försäkringsbolag på två av våra tre hästar i år. Har Agria och Folksam nu. Men Dunstan kan få ner premien en hel...
Trädgård & Växter Ni som har äppelträd, har ni bra med blommor på dem i år? Mitt har nästan inga alls, medan det var proppfullt förra året vid samma tid. :(