Åååh, jag smälter för mina kissungar

Boll

Trådstartare
Idag drabbades jag av akut KÄRLEK till min lilla femveckor gamla Fluffe. Så söt och gosig att hjärtat vill brista och man blir helt knollrig i hela magen :love:

Det börjar med att han sitter på golvet och tittar på mig där jag sitter i soffan.
Han jamar stort, men judlöst och börjar klättra upp för mitt ben. När han kommit till soffan så fortsätter han att klättra uppför min sida och sedan magen, upp till axeln. Där stannar han och kör in sin spinnande lilla kalla kattungenos i mitt öra (iiiik gåshud på hela kroppen!!) sedan slickar han mig lite på örsnibben och kryper därefter ihop på min axel och somnar sött.
Han låg där i över en halvtimme. Han var så avslappnad att han efter en stund delvis rullade över på rygg och höll på att glida ner, så jag fick sitta med armen lite lyft. Mycket obekvämt :D Men det var det värt. Hade inte hjärta att väcka honom... :love:
Sen kom mamma-katt och sa att det var mat...

Min lilla, lilla dunboll är så underbar att jag tror jag exploderar :love:

Anna
 
åh det är så mysigt. Väntar själv på att små kattungar ska födas här :) Jag kommer inte kunna välja vilken vi ska behålla :crazy: Men antagligen blir det väl så att jag får ta den som "blir över"...
Min ena syrra har tjatat om att vi måste ta ungar på katten innan vi kastrerar henne. Vi måste behålla generna från hennes mamma :smirk: Då sa jag att hon får behålla en hona då som hon så gärna ville ha. "näää, vi ska nog inte ha nån. Men jag kan ju kolla på dom.... och så tar vi nog en endå :crazy:" hehe, precis så är det!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp