JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Adielssons hyllning: Är en underbar häst
(Aftonbladet)
Motståndarna gjorde allt för att förstöra för V75-favoriten Truly Devoted. Men det gick inte. Erik Adielssons häst var bara bäst. - Det kändes ganska klart hela vägen, sa en imponerad kusk efter segern. Erik Adielsson och Stig H Johansson-tränade Truly Devoted var tunga favoriter i V75-2. Adielsson...
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Daniel Redéns Indy Rock var favorit i V75-avslutningen.
Den föll i slutstriden.
Vann gjorde istället Redéns andra häst i loppet: Gamin...
Hästnyheter
(Aftonbladet)
Essien och Erik Adielsson. ALN Erik Adielsson vann V64-2 med talangfulla Essien. Efter loppet öste kusken beröm över...
Hästnyheter
(Aftonbladet)
Det skulle stå mellan Hallsta Lotus och Åsajerven. Men Erik Adielsson och Faksen J:r ville annat. - En underbar häst...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
När två travdagar återstår av travåret på Solvalla toppar Örjan Kihlström kuskligan och är favorit till sin första...
Sytråden del 4
Fritid Jag har ju fått en massa "underliga och okända" tyger från min moster som slutat sy. Hon sydde mycket brud- och balklänningar så det är...
Jamtland
Alldeles nyss
Svar: 1 583
Visningar: 86 901
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter När jag vaknade sov katten fortfarande djupt :D
Jag har läst lite på telefonen och om en stund ska jag till stallet.
LadyCovergirl
1 minut sedan
Svar: 999
Visningar: 29 186
Allmänt
Svensk Politik 4
Samhälle Absolut. Men troligen är tjänstemannen på vänsterpartiets kansli av samma klientel som rör sig i palestinademonstrationerna. De själva...
gulan
7 minuter sedan
Hur tycker du att din hund ser ut?
Övr. Hund Mina spaniels är ädla individer med grace och värdighet. Skojar bara :rofl::rofl: Svante, min profilbild, är en stilig herre men...
Holdyourhorses
45 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 1 121
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Virrpannan dålig i magen. Har startat dagen med tidig promenad och skura golv och mattor. Inte kul att ha hund nu 😕 Borde inte ha några...
Tiffany
46 minuter sedan
Svar: 1 374
Visningar: 84 055
Hund
Artfex S
Övr. Hund Ni som har Artfex S till er hund, vad har ni för hund storleksmässigt?
Kikar lite på denna bur, dock med lasttröskel men storleken...
movi
47 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 20
Hund
Brunstproblem?
Ridning Hej! Dottern rider sedan i höstas ett sto som är fantastisk på alla sätt.
Snäll, lätt i all hantering, pigg och glad, arbetsvillig...
Tillis
17 minuter sedan
Stora shoppingtråden III
Utrustning Jag fick hem mina MH Estelle i veckan. Dom är rejält höga 😅 men jag kan knäppa dom och de är inte särskilt hårda baktill även om det är...
blayenka
18 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Bästa och snällaste farbrorn var på kvällstävling i WE igår och fick 64% i tekniken i LB.
lytesout95
22 minuter sedan
Svar: 704
Visningar: 61 953
Grenar