Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som kan hjälpa mej lite
laddade hem det tidigare idag.. men e typ på spanska.. vill hjärna veta hur jag klipper ut bilder å sätter dit bakgrund ..
Jag skulle rekommendera att leta reda på någon tutorial på nätet om att frilägga bilder. T.ex. finns en här. Sedan är det bara att lägga till den frilagda delen i bakgrundsbilden.
Klippa ut kan du göra genom att använda sudd eller lasso till exempel. Du hittar dom ikonerna i en ruta som på mitt program var i vänstra kanten. Flytta till en annan bild kan du sedan göra genom att trycka in ikonen som ser ut ungefär som en pil, sen trycker du på bilden och drar den över till bakgrundsbilden. Hoppas du förstår nåt iallafall... Jag är dålig på att förklara
Hästmänniskan
Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...