Bukefalos 28 Ă„r!

Äckelvarning! Mask i kyckling đŸ€ą

AbCdE

TrÄdstartare
Jag köper fĂ€rdiga matkassar med recept. Idag var det en kycklingrĂ€tt dĂ€r det var vacuumförpackade marinerade filĂ©er frĂ„n ett svenskt företag, de skulle stekas en stund för stekyta och sen in i ugnen. NĂ€r jag tog ut dom lĂ„g det vita superĂ€ckliga maskar ovanpĂ„ filĂ©erna đŸ€źđŸ€źđŸ€ź
SÅ mĂ„nga frĂ„gor 😧
Ska jag kontakta matkasseleverantören, producenten eller bÀgge?
Jag har bildbevis men vÄgar inte lÀgga in dÄ jag vet inte hur jag gör för att fÄ den dold och klickbar.
 
Jag köper fĂ€rdiga matkassar med recept. Idag var det en kycklingrĂ€tt dĂ€r det var vacuumförpackade marinerade filĂ©er frĂ„n ett svenskt företag, de skulle stekas en stund för stekyta och sen in i ugnen. NĂ€r jag tog ut dom lĂ„g det vita superĂ€ckliga maskar ovanpĂ„ filĂ©erna đŸ€źđŸ€źđŸ€ź
SÅ mĂ„nga frĂ„gor 😧
Ska jag kontakta matkasseleverantören, producenten eller bÀgge?
Jag har bildbevis men vÄgar inte lÀgga in dÄ jag vet inte hur jag gör för att fÄ den dold och klickbar.

Matkassen/butiken först skulle jag sÀga.
 
Jag köper fĂ€rdiga matkassar med recept. Idag var det en kycklingrĂ€tt dĂ€r det var vacuumförpackade marinerade filĂ©er frĂ„n ett svenskt företag, de skulle stekas en stund för stekyta och sen in i ugnen. NĂ€r jag tog ut dom lĂ„g det vita superĂ€ckliga maskar ovanpĂ„ filĂ©erna đŸ€źđŸ€źđŸ€ź
SÅ mĂ„nga frĂ„gor 😧
Ska jag kontakta matkasseleverantören, producenten eller bÀgge?
Jag har bildbevis men vÄgar inte lÀgga in dÄ jag vet inte hur jag gör för att fÄ den dold och klickbar.
Proteinberikad utan extra kostnad
.
 
Jag har bildbevis men vÄgar inte lÀgga in dÄ jag vet inte hur jag gör för att fÄ den dold och klickbar.
Tryck pĂ„ de tre prickarna, och sedan pĂ„ ögat sĂ„ fĂ„r du upp en spoiler 😊

DÀrefter lÀgger du bara in en bild som vanligt mellan spoilermarkeringarna.

Screenshot_20221221_194716.jpg
 
Om maskarna fortfarande lever sÄ har det blivit fel pÄ flera punkter. 1) nÄgon fluga har fÄtt tillgÄng till köttet att lÀgga Àgg pÄ
2) helt omöjligt att vakuumförpackningen funkat. Vakuum=syre fritt=döda maggots.
 

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp