Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

Har inga ord, måste varit en fruktansvärd upplevelse :(

Blir alldeles tårögd av att läsa.

Grattis till en jättesöt liten flicka och önskar er all lycka och styrkekramar från min lilla Gustav och mig
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

Vilken resa ni gjort. Usch det gör verkligen så ont att se sina små älsklingar så där och jag vet precis vad du menar med slutkörd och att tårarna bara sprutar.... usch. Men nu mår hon bra din lilla älskling, det är allt som har betydelse nu och hon är såååå fin!:love:
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

*KL*

Tack TS att du delade med dig! Och jätte grattis till lilla plutten!
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

Oj! Vilken start i livet för lilla Matilda.

Skickar er en stor kram från mig och min dotter Frida.

// Johanna
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

Stort grattis till söta lilltjejen, vilka kämpar ni är, alla 3!:love:
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

Äntligen!
Grattis alla tre. Jag har tänkt mycket på er.
Du får lova att uppdatera ofta, men passa på att vila när ni nu kan. Så mycket press ni har haft under de här veckorna kan sätta sina spår och det tar ett tag för kroppen och själen att komma i balans.

Jag måste be att få tacka dig för samtalet, jag vet inte om jag sa det men jag utbildar mig till socionom och har just avslutat ett "samtalsblock" och bättre övning kunde jag inte få.

Lycka till i fortsättningen! Hon är ju helt för underbar i en av de där sista bilderna, jag vet att barn inte "ska" kunna le innan en viss ålder - men hon ser verkligen nöjd ut.
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

Det som inte dödar det härdar säger de. Men fifan för att genomlida sånt. Att ens älskade lilla barn inte mår bra. Fast hon ser rätt nöjd ut på några av bilderna. Som att hon tänker "äh, ta't lugnt morsan o farsan, jag fixar det här".


Hoppas att resten av livet fortsätter på ett lite lättare och trevligare sätt.



Kram.
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

Åh, tårarna bara rinner här :cry:.
Men det är mest glädjetårar över att det blev bra tillslut :).

Grattis och stort lycka till i framtiden!:banana::bump:
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

Oj oj vilken start!
Hoppas att lilltjejen får lite medflyt nu, och smaskar upp sig i vikt med sin nytillrättade mage :)
Grattis till tjejen!
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

Kl.

Oj men kära nån vilken start på det nya familjelivet! Otroligt starkt av dig, din man (För visst var ni väl gifta?) och framförallt lilla Matilda :)

Ett stort grattis till er alla också, till en jättesöt liten flicka, och tack för att du delade med dig!

En stor Julkram från mig och Emil :)
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

nä, vi har bara samma efternamn. ganska praktiskt. å mig gör det inte så mycket att bli kallad hans fru... :D

å hon vägde ju givetvis 3870 gram, inte 387 gram när hon kom. såg det nu. :o som sagt, mitt tangentbrd är inte så bra!!! ibland faller 890iopl bort och det kan bli lite kneigt då....

Matilda är hittils huuur snäll som helst, hon skriker bara när hon är hungrig, vilket inträffar med 3-5 timmars mellanrum, annars ligger hon bara å tittar eller grymtar och myser.

första responsleendet kom idag. :love: ett till mg ch ett till mormor. (som givetvis börja gråta, känslig som hon är...)

sen undrar ja om det är vår katt som är stor eller vår dotter som är liten? :love:
30053066.jpg
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

...och här trillade också tårarna... Vilken stor kämpe hon är lilla Matilda! Och ni också du och din sambo. Många kramar från mig

Vilken söt bild förresten på Matilda och kissen (och de andra bilderna också på er fina lilla tös)!!!
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

Åh jösses...
Jag har undrat hur det gick för er, tack för att du delade med dig och lycka till!
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

sen undrar ja om det är vår katt som är stor eller vår dotter som är liten? :love:
30053066.jpg

:love:

Stort grattis till en underbar liten dotter, hon kommer säkert bli något stort efter en sådan resa!
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

Wow säger jag bara! Spännande...Vilken ankomst till världen hon gjorde lilla Matilda :)

Hur mår du själv nu? Kan tänka mig att man påverkas en hel del, framförallt psykiskt, av nåt sånt här.

Stort lycka till i framtiden med lill-tjejen // kramar viv
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

KL

Gud vilken jobbig start, jag led med dig när jag förstod att allt inte riktigt stog rätt till. Men vad skönt att det verkar ha rett upp sig. Nu blir det bara bättre ska du se! Jättegrattis till Mathilda!
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

nja, mig själv kmmer jag ng inte bli på väldigt länge, jag är ganska stressad och blir väldigt lätt uppriven om inte hemmet är i tipptopp tex.
har man inte koll på ena delen av livet, så kan man ju alltid ta kontroll över andra! :idea:

men som tur är så ligger ja på remiss till bvcpsykolog, väntar bara på en tid.

fast mest konstigt är nog att komma hem med ett barn ch inte en nyfödd...... känns jättemärkligt!
 
Sv: Äntligen - Här är min berättelse om min förslossning och det som kom sen...

Oj sitter här och läser.. Börjar nästan gråta.. Är det mamma hormonerna efter William eller gravid hormonerna tro? :angel:

vilken otrolig resa ni genom gick!! Hoppas verkligen hon blir bra av allt nu och allt går bra med dig, stor omställning som det är att det lilla miraklet tittar ut och sedan detta.

Ta hand om er!!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 436
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 895
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag vill börja med att säga att jag velade mellan att lägga tråden här eller på Barn men landade i att det inte är bebisen som är den...
Svar
13
· Visningar
1 183
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 612
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp