Är det inte härligt!

G

GaurdianAngel

Har precis kommit upp ur badet och ska snart slå mig ner framför en underbar middag framför tv. :d Hundarna ligger utslagna på golvet och är nästintill medvetslösa efter dagens träning och motion. :angel:

Finns något bättre än att se sina hundar fullt nöjda med dagen och trötta både mentalt och fysiskt?

Hur ser Era hundar ut denna fredagkväll?
 
Sv: Är det inte härligt!

De dreglar efter popcorn och just nu tränar husse dumheter med hundarna. Han pratar med de genom damsugarslangen och så får de bära på den nedre delen. Jätteskoj!

De har inte gjort NÅTT idag. Jag kom hen efter lunch och har vait helt utslagen hela dagen. Men det blir nog en långis ikväll innan sängdags iaf. Tar vi långa rundar tar det nästan 2 h. Skönt.
 
Sv: Är det inte härligt!

jag har tenta idag så det bidde inte så mycket träning igår. men en lång skön promenad hann vi med och vi fick gå i ett superraskt tempo för fy f*n vad jag frös. när jag kom hem hade jag ingen känsel alls på låren (jag är skåning och tål inte temperaturer på mindre än -5). och jyckarna slappade rätt bra efter den.

men idag efter hemsketentan har vi inte annat för oss än at gå långa rundor och träna massor!

men jag håller med, det är en härlig känsla när hundarna är så trötta att man får kalla en extra gång när det är dags för sista kisserundan :)
 
Sv: Är det inte härligt!

Vi är på väg ut nu!! SKönt att det är fiiiint väder! Vi ska trotsa snön och åka till klubben och träna lite.
 
Sv: Är det inte härligt!

I morse var jag och husse på tävlingslydnadskurs, Selma fick stanna hemma eftersom hon löper :( När vi kom hem gick vi ut och lekte och tränade. Det var så kul så hon fick fnatt :D

Nu ligger hon och vilar, ikväll ska hon vara ensam några timmar men vi ska hitta på något innan. Får se vad det blir. :)
 
Sv: Är det inte härligt!

Snön gör ju sitt... sover gott gör hon iaf... Men äta middag utan att hunden sitter och dreglar på högersidan och katten på vänstersidan existerar inte....
Katten är värst kan ju tilläggas...
Skulle jag försvinna från tallriken 10 sek hade det inte varit mkt kvar... -även om dom sov som klubbade sälar 1 sek innan...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
10 864
Senast: solrose00
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 871
Senast: Rie
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 185
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp