Bukefalos 28 år!

Är jag för stor för ponny??

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sandrahorse99

Trådstartare
Hej
Jag är ju 1,66cm och väger ca 49-50kg.
Jag brukar rida D-ponnysar för det mesta på en min ridskola eller stora hästarna som är 1,64cm och en annan på 1,75cm imanken. :)
Men jag undrar liksom jag brukar även få rida en mindre ponny och den ser inte ut att vara d-ponny och då tror jag att det är en c-ponny och den är underbar och rida och jag önskar att jag kan fortsätta rida den.
Är jag för lång för en c-ponny?? :confused:
Men om jag inte får det längre så får jag hoppas på d-ponnyn.:)
 
Sv: Är jag för stor för ponny??

Känner du dig för stor på C-ponnyn? Om du inte gör det, utan känner att du kan hålla rätt sits och balans utan problem så är du säkert inte för stor för den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Har i år svårt att få tag på halm, har inte tillräckligt mycket kvar för att fortsätta ge som jag gör idag. Finns det andra saker...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: warg
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 203
Senast: Mabuse
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 838
Senast: hhere
·
Ridning Hej! Jag undrar hur länge jag kan rida min B-ponny. Han är 130 cm i mankhöjd och kommer att bli en liten c-ponny. Han är inte...
Svar
5
· Visningar
1 186
Senast: Dessie2010
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp