är jag skurken här nu eller?

Mirre

Trådstartare
Killen fick hämta sina saker han hade här nu, han har bara skitit i mig ett bra tag nu. Kommer inte hit, hör inte av sig och är sur eller svarar inte alls när jag gör det.

Jag har försökt och prata med honom, men då lägger han över allt på mig och försöker få mig att få dåligt samvete. Han mår dåligt och anser att jag ska ta hänsyn till det. Men mina känslor skiter han i.

Först var allt jättebra, han sov här ibland och jag hos honom ibland. Men sedan började han ignorera när jag hörde av mig, hörde inte av sig själv på flera dgr och verkade allmänt ointresserad.

Han sade att han inte vill ha något förhållande, men komma hit för sex gick jäkligt bra. Han sade hela tiden en sak och visade något annat. Klart man blir förvirrad.
Tog upp det men då var det jag som " försökte skylla på honom och anklagade honom".

Till slut fick jag nog och han fick hämta sina saker. Varför ska jag förvara hans grejer när han aldrig är här? Jag känner mig lurad och att han även lurat barnen.
Han sade inte ett ord till mig när han var här. Barnen frågar såklart varför och varför jag var ledsen. Men jag vet inte vad jag ska svara. Blä.

Så nu har jag dåligt samvete fast Jag kanske eg inte borde det.
 
Jag tycker inte att du ska ha dåligt samvete. Tycker det är han som låter som en skit när man läser texten. Man ska ju få vara lycklig i ett förhållande. Inte vara ihop med någon om man upplever att man känner sig utnyttjad av personen och att personen skiter i en.
 
Jag tycker att han låter rätt gräslig faktiskt, Mirre. Tror absolut inte att du gjort nåt fel så ha inte dåligt samvete.

Däremot förstår jag att det blir väldigt förvirrande för barnen och det känns som att ni båda två gjort dem en otjänst genom att ha den här lite skakiga relationen inför dem. Särskilt, om jag förstått det hela rätt, med tanke på att killen i fråga är pappa till ett av barnen.
 
Rent krasst: om han sade att han endast ville ha en sexuell relation medan du ville ha något annat, så kanske det inte är helt otippat att han visar ointresse för allt som inte är just sex.

Jag tycker dock inte heller att han verkar vara en särskilt najs snubbe och personligen hade jag involverat mig så lite som möjligt med någon som bara är intresserad av mig som knulldocka. Om det är så som niphredil skriver, att ni har barn tillsammans, så måste du väl (tyvärr) ändå hitta ett sätt att kommunicera med honom men jag hade begränsat den kontakten till minsta möjliga samt ödslat så lite energi som möjligt på honom.
 
Jättetrist att det slutade såhär Mirre, är det så att det är ett av barnens förälder blir det ju ännu mer komplicerat. Även om han nu sagt att han bara skulle vara ute efter sex tycker jag han borde tänkt på barnet/en innan. De förstår så mycket mer än vad man tror. Växte själv upp med att få all info som inte en 4-5 åring bör få och sedan har det fortsatt. Om du var medveten om att det bara handlade om sex förstår jag ändå din besvikelse, klart man hoppas på något mer, kanske ännu mer när man har varit kära i varandra förr.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 851
Senast: Rosett
·
Relationer Jag träffade en granne på ICA idag. Vi ska träffas några stycken med barn och grilla whamburgare på söndag och jag sa till grannen att...
2
Svar
32
· Visningar
3 614
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Hur hanterar ni er irritation kopplat till hästen? Har haft min häst sedan februari i år och hon är så fruktansvärt pillig med mulen...
2
Svar
27
· Visningar
2 342
Senast: SkorpSmulan
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 045
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp