Äta i Göteborg

Fille

Trådstartare
Till helgen ska jag, mamma och äldsta sonen till Liseberg, på hotell och ha mysigt. Vi har missat att boka mat på hotellet, Hotell Grandiosa. Allt är fullbokat vad jag kan se, både på Liseberg och på hotellet. Var ska vi äta? Så nära Liseberg det bara går, helst utanför dörren 🫣 Vi är öppna för förslag men helst inte donken 😅
 
Till helgen ska jag, mamma och äldsta sonen till Liseberg, på hotell och ha mysigt. Vi har missat att boka mat på hotellet, Hotell Grandiosa. Allt är fullbokat vad jag kan se, både på Liseberg och på hotellet. Var ska vi äta? Så nära Liseberg det bara går, helst utanför dörren 🫣 Vi är öppna för förslag men helst inte donken 😅


Gothia towers har några olika restauranger på Corner hade de god mat öppnar dock inte förrän 14 på helgen och vet inte vilken prisklass ni tänker

https://cornergbg.se/start/restaurang/meny/

Inne på Liseberg så finns ju också matbordet där man inte behöver boka dock snabbmatsrestaurang.
 
Till helgen ska jag, mamma och äldsta sonen till Liseberg, på hotell och ha mysigt. Vi har missat att boka mat på hotellet, Hotell Grandiosa. Allt är fullbokat vad jag kan se, både på Liseberg och på hotellet. Var ska vi äta? Så nära Liseberg det bara går, helst utanför dörren 🫣 Vi är öppna för förslag men helst inte donken 😅
Indya gör kanonbra indiskt, ligger ett stenkast bort. Annars är det runt Berzeliigatans utbud som gäller skulle jag tro, bara en spårvagnshållplats bort.
 
Missa inte rutschkanan i foajén! Billig fördrink beskrev en kollega den, jag skrattade mest hela vägen. 😁
 

Liknande trådar

Fritid Dottern skulle flyga United Airlines IGÅR, från Cincinatti till Chicago och sen Toronto, Kanada (!) - Köpenhamn. Med massor av extra...
2
Svar
23
· Visningar
2 863
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 705
Senast: Badger
·
Fritid Japp ännu en semestertråd 😉 Vi ska åka och hälsa på släkt och vänner och tänkte stanna till en natt eller två någonstans vid havet...
Svar
4
· Visningar
566
Senast: escodobe
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 878
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp