Bukefalos 28 år!

Affischer, gör de saker och ting värre?

Septicemia

Trådstartare
Jag får snart fnatt på lägenheten. Det är en etta som jag bott i sedan 1/6 och än så länge har jag fått upp 3 tavlor på väggarna som jag tycker väldigt mycket om.

Men, det är 3 relativt små tavlor som sitter i köket och i vardagsrummet. För att det inte skulle kännas jättevitt här inne har jag även lånat en stor tavla av min bror. Motivet är ett av de klassiska 80-tals New York by night, inte min smak alls, men den är helt klart bättre än mentalsjukhus-kala väggar. :p

Jag har rätt mycket affischer från när jag bodde hemma på band, artister och från filmer som jag funderar på att pryda väggarna med tills vidare.
Är det en bra idé eller är det bättre att låta väggarna förbli tråkvita?
Det ska fixas till här när jag har råd, men så är inte fallet just nu.
Finns det andra billiga/gratis alternativ och tips så fram med genast! :bump:

Tilläggas kan även att tv-bänken är vit, soffan och soffbordet är vitt (soffan ska kläs om nästa vecka), nattduksbordet är vitt och övriga möbler är i ljust trä, björk tror jag.
Nog för att ljust är trevligt och vitt förstorar, men jag blir snart tokig på allt vitt!!!


Sorry för långt inlägg.
 
Sv: Affischer, gör de saker och ting värre?

Angående soffan, tror du inte de räcker med prydnadskuddar i olika färger. :) Samt en färgglad matta. Väggarna har jag tyvärr inge bra tips på.
 
Sv: Affischer, gör de saker och ting värre?

Jag har en annan klädsel hemma (:bow: ikea) som ska på så fort jag kommer åt den. Finns längst in i förrådet, mamma har fått låna det ett par veckor så jag kan inte fixa det med en gång.
Prydnadskuddar är inte riktigt min grej, om de inte är jättestora (sittvänliga) och gosiga. :D
 
Sv: Affischer, gör de saker och ting värre?

man kan hänga tyg på väggarna, så blir det lite som en fondvägg. Inte gratis men billigare och enklare än tapeter. Sen kan det också räcka om man har lite småsaker i färg typ kuddar, dukar, ljus, matta och liknade
 
Sv: Affischer, gör de saker och ting värre?

Men det är saker jag inte har :o Om man bortser från en röd förvaringslåda i tyg. Det där med tyg på väggen var ju en idé. Problemet är att få tag i detta.

Jag ska fråga mormor om jag får plundra hennes vind imorgon. :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp