Ägare och ägarpseudonym

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Lena2005
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 500
L

Lena2005

Hej!
Jag skulle vilja ha tag på några som står som ägare till hästar på Galoppsport.se..
Om det står ägarpseudonym eller ett "vanligt" namn som kan vara svårt att "spåra" genom tex gulasidorna, är det helt kört då eller kan man kontakta förbundet för att få ett namn/telnr?
Mvh Lena

Sv: Ägare och ägarpseudonym

Jag skulle nog snarare kontakta tränaren till de hästarna och fråga honom om det jag vill ha svar på alternativt nummer till ägarna...

Sv: Ägare och ägarpseudonym

Om det står "vanliga namn" så kan du få adressen genom förbundet.

Liknande trådar

Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 886
Senast: Murray
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 584
Senast: __sofia__
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 577
Senast: Takire
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 890
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka