Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är intresserad och tycker det verkar smidigt att kunna testa hemma själv och slippa åka till vetten x gånger för blodprov/vaginalutstryk. Skulle gärna vilja höra av någon som testat först.
Har du inte något microskop så ni kan titta själva.
På min näst sista kull tog jag och hanhundsägaren sekret från "rumpan" på min tik och tittade hur långt gången hon var. Enligt bilder vi hade hur det skulle se ut när de var i höglöp stämde det mycket väl med vad vi såg.
Och det resulterade i valpar.
du kan säkert höra med vet om de har bild.
Vi hittade bild i gammal Doggyrapport
Såg precis ut som på bilden och faktiskt precis likadant som när min vet. visade bilder på hur det såg ut - innan, under och efter ÄL - när vi hade uppfödarutbildning.
Googla?
Nej, jag vet inte men säg till om du hittar. Vill gärna ha bilderna själv också
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...