• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare mariiiA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 850
M

mariiiA

Hej,
Nån mer som tränar agility här?
Jag undrar vad de bästa tipsen är för att träna bort att "putta" in hunden i slalomen, alltså visa in den med benet. Eftersom man förlorar så mkt tid på det på tävling vill jag träna bort det men det går mkt bättre när jag gör det och man vill ju inte riskera att missa nån pinne bara för att vara nåra sekunder snabbare, Min hund fattar inte alls lika bra om jag inte visar in henne med benet in i porten . Jag tränar på att få bort benet och gå rakt fram men samtidigt vill man ju inte använda händerna hur mkt som helst. Iaf, nån som har några bra tips att träna bort det? Ha det bra och passa på att gå långpromenader innan det blir 20 minus ;D
Maria

Sv: Agility

Jag tränar också agility, eller TRÄNADE. Gör inte för tillfälligt då jag varken har ngn hund att träna eller ngnstans att träna. Bor liksom på internat

/Jenny

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 555
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 698
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 150
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 415
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka