Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En bra början. Han verkar gilla det. Blir nog bra med lite träning. Inget säger att det måste vara en unghund för att träna agility. Hundar älskar att springa och hoppa. Glöm inte att ge mycket beröm. Och en annan aspekt, du får också motion. Det blir två flugor i en smäll.
Hihi ja gud han sprang som en tok O så fort han gjorde rätt så berömde jag honom jättemkt
Då blev han ännu tokigare Så jag hoppas att han ska lära sig alltihopa o bli en riktigt duktig vovve oja nog fick jag motion jag me hihi
alla hundar passar med eller mindre till agility! Bara på Ystad BK där jag tränar har vi allt från Norwich terrier (kortbenta) till en bernersenner-korsning ocha llt därimellan. Men vi har faktiskt bara en Halv border collie som annars är så vanligt
Men det går ju lika bra Ska göra några hinder och lite smått o gott hemma på våran gård med eftersom jag inte har tillgång till skolans agilitybana länge till
Skola & Jobb Tack. Jag ville gå tandhygienistprogrammet och började läsa -23 🙂.
Just det, resultatet har inte kommit än. Kändes det bra? Håller tummarna!
Övr. Grenar Ikväll fick jag hjälp när jag red igenom min kür. Behöver verkligen skärpa mig och rida bättre. Är faktiskt skritten som är det svåraste...