Åh, knäppa papillon!

Aningsfull

Trådstartare
Inte ens saker som står uppe på bordet går fritt från den lilla herren fick vi erfara idag.
Närmare ett halvt kilo kakor har åkt ner i den lilla hundens mage. :crazy: Hur det över huvud taget är möjligt för en så liten hund att äta så mycket förstår jag inte, men han lyckades.
Fast han har varit medtagen och han förvandlades till vad som liknade ett pälsbeklätt bowlingklot.
Han klarade sig dock bra, vi var rädda att han skulle börja må riktigt dåligt, men hittills har han bara verkat trött och flåsig (för att inte tala om törstig) och nu verkar han vara sitt pigga glada jag igen och tigger mer mat.

Vi viste knappt om man skulle skratta eller gråta när vi kommer upp och finner hunden i kakburken uppe på köksbordet. Men nu har vi lärt oss en läxa, inte lämna någonting på bordet, även om det har lock på - vi har en tjuv i huset.
 
Vi har också en tjuv i huset.
Dock inte en Papillon, utan en Tibetansk Spaniel.
Han hoppar upp över allt. Det kvittar hur väl man puttar in stolarna under bordet, likväl så sitter han där när man kommer hem. :D :love:
 
Mitt i allt elände så är det ju lite komiskt när allting slutar bra ändå, men jag vågar inte tänka tanken om det vore en chokladask eller liknande som stod på bordet. :crazy:
 
Aj nej.
En gång när vi hade grillat och inte tänkt på att duka av resterna direkt.
Det var inte skoj, vovven blev magsjuk.
Men som sagt, händer det inget allvarligt är det ganska charmigt ;)
 
Var det inte en pudel

ni skulle skaffa er? Har för mig att du skrev om det tidigare.
Papillon är härliga hundar. Har haft en själv.Hon var smart den tiken!
 
Re: Var det inte en pudel

Papillonen är min systers hund som bor hos oss över sommaren. Vi ska skaffa oss en dvärgpinscher själva, har en valp på gång nu. :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp