ahh! jag är så nervös >.<

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Bebbii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 905
B

Bebbii

ska tävla en A:2 idag me min ponny, första tävlingen i år och jag är så himla nervös! ! är det någon som har nåt tips om hur man kan göra för att slappna av innan man ska in på banan??

Sv: ahh! jag är så nervös >.<

Ta ett eller flera djupa andetag & andas ut så att hästen hör. Det kan göra så att hästen slapnar av. ;) & om hästen slappnar av & du känner det så kanske det känns bättre för dig oxå..:banana:

ahaa de ska jag prova :D tacktack =))

Va så lite så.;) Jag själv gör så när jag är på en hopptävling, även iblan när jag bara tränar oxå.. & det hjälper för mig:)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 452
Senast: Ajda
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 457
Senast: zarmino
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
618
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka