Åka buss med hund

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare R8n
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 036
Sv: Åka buss med hund

en hund till? hade inte du precis köpt Jääkeri eller har jag helt fel?
Kahru var iof rätt likt Karo, men vad jag menade var att jag har tröttnat otroligt mkt på de "klassiska " namnen. Inte min kopp te.

Ambra skrev:
Tror nog att det är från kommun till kommun huruvida dom tar betalt. Här (S-vall) så kostar det som barn att ta med alla hundar över 5(?) kg. Dom under 5(?) kg ska sitta i bur eller i knä, inte på golvet../C

Har hört här att en hund åker gratis men flera får man betala vuxenpris för.

PIRU skrev:
det brukar inte vara nåt problem om det inte är ett nervvrak du har.

Nix inget nervrak. Men däremot brukar hon bli ivrig när det är något nytt på G så det kommer nog gå bra:D

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 618
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 817
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
7 269
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma