Åka tåg i Europa

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Idas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 319

Idas

Trådstartare
Om man vill åka tåg från Stockholm neråt Europa, närmare bestämt Österrike, var söker man lättast resa då? Villa typer av biljetter är bäst att köpa?

Om man vill åka tåg från Stockholm neråt Europa, närmare bestämt Österrike, var söker man lättast resa då? Villa typer av biljetter är bäst att köpa?

Jag vet inte om det finns någon samlingssida där du kan boka hela resan direkt men för att ta dig till Österrike lär du passera Tyskland och där är det Deutsche Bahn du reser med och bokar dina biljetter.

Liknande trådar

Kultur Jag försöker köpa biljetter till bob hund i Köpenhamn. Biljetterna började säljas i dag klockan 10 men de hann bara precis öppna sedan...
Svar
2
· Visningar
358
Senast: fejko
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 937
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag... 2
Svar
25
· Visningar
946
Senast: Mia_R
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 014
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Valp 2025