Åka tåg?

Aliide

Trådstartare
Idag ska jag åka tåg för första gången med Focus. Och jag är så nervös! Resan kommer ta ca. 4½ timme med 2 byten.. Hur ska detta gå?! Kommer spendera påsken hemma hos släkt och vänner :cool:
 
Det kommer nog gå jättebra! :) Jag skickade iväg Freja igår med föräldrarna upp till sommarstället 6 timmar härifrån, och hon hade varit så duktig så!

Ni lär väl åka såndär skojjig djurkupé? Spännande att se vilka ni får dela den med.. :)
 
Ääh, Focus är så cool så han kommer inte att bry sig. Min mes SOV som en stock våran första tågresa (Var lika gammal som Focus ungefär) och den varade i 4 timmar den också. Jag tog med en filt och lät henne ligga i sätet bredvid mig, och sen var det lugnt :)
Det är för jobbigt för dom att hålla reda på allt nytt, så dom brukar somna ganska fort.

(Ring mig när du kan, så kan vi prata om när vi ska komma och hälsa på igen!)
 
Allt gick toppen! Han sov som en stock första timmarna (ca 95% av tiden) och förutom det så var han duktig och kissade ute på perrongen :cool: Skit cool hund trots att det var proppat med folk och han fick ligga nere vid mina ben. Han har dock lite svårt att koppla av här. Men jag förstår honom, helt nytt! Imorgon ska vi åka med en vän till stallet. Ska bli superkul! :D

Bebben: ringer dig när jag har tid och får pengar!
 
aha :idea:derför du inte är online på msn.
gumman,du måste säga till mig om du åker,
jag blev jätteorolig här när du aldrig kom online.
* suckar lättat *
nu vet jag iallf att du är hemma hos din släkt.
ser fram till du kommer.
ville berätta vilka framsteg vi har gjort med appe,
vi tar det när du kommer hem,jag kommer anfalla dig säkert :D
 
Då kan vi prata om våra djurs framsteg. Trollet som ligger på mina fötter har också gjort enorma framsteg :D

Förlåt om jag inte sa något, fick för mig att alla visste att jag skulle hem.. med tanke på hur mkt jag tjatat! :o
 
jag ligger nog efter ser det ut som :smirk:
har ju haft fullt upp på jobbet och stallet.

ser dig när du kommer hem igjen gumman :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund När jag kom hem från jobbet nu ikväll kom ett sms om att ett paket jag beställt med fryst färskfoder (24x500g) kommer att leveraras...
Svar
3
· Visningar
528
Senast: __sofia__
·
Övr. Katt Jag ska flytta i september, och det tar ungefär 14 timmar med bil och båt från där jag bor nu till mitt nya hem. Min ena katt är...
2
Svar
24
· Visningar
2 794
Senast: kma
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 603
Senast: Enya
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 276
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp