Åka till "sommarlov" i malmö

landet

Trådstartare
Vi funderar på att åka ner till Malmö och titta på inspelningen av sommarlov. Men blir lite fundersam, hur långt innan bör man vara där för att gå en hyfsad plats? Vi planerar att ta bilen, finns det parkeringsplatser? Någon som har varit där och vet, kanske till och med har några bra tips.

Man bör var där minst 2 timmar innan om man vill ha bra platser. Parkering kan vara svårare, det ligger i princip rakt ner från turning torso. Det är att hoppas på tur. Kom inte när de har artister då är det knökfullt.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 725
Senast: Bullen22
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
498
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 057
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 617
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka