Akut hjälp, inget ljud!?

Lycanthrope

Trådstartare
Ljudet krånglade iförrgår på datorn. Trodde det var högtalarna. Har nu med mig datorn till Luleå och provar med andra högtalare och det fungerar inte då heller.

Hur kollar jag vad som är fel och vad gör jag åt det?
Tacksam för svar!

Sv: Akut hjälp, inget ljud!?

jag fick göra en systemåterställning på min närd et hände, den kunde inte hitta högtalarna då. men har funkat sedan dess.

Sv: Akut hjälp, inget ljud!?

Hur ser det ut under Enhetshanteraren och Ljud-,video och spelenheter,
finns det något gult utropstecken eller frågetecken? har hänt nångång för mig att drivrutinen har behövt uppdateras för att ljudet ska fungera.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
898
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 169
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 479
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31