AKUT julklappsrim đŸŽ…đŸŒđŸŽ„

Malibu_Stacy

TrÄdstartare
KÀra buke, jag behöver ett julklappsrim eller en rebus senast ikvÀll! Julklappen gÀller ett presentkort pÄ Àventyrsbadet Kokpunkten samt tillhörande spa. En förmiddag med rutschkanor, bad, och vattenlek som sedan övergÄr i en eftermiddag med bastu, relax och god mat och dryck.

KÀnns sÄ trÄkigt att bara ge ett presentkort sÄ ett rim eller en rebus skulle göra det hela lite roligare att ge bort!
HjÀlp! Ni har inte svikit mig hittills.

(Och fyll gÀrna pÄ med andra rim-önskningar eller liknande).
 
KÀra buke, jag behöver ett julklappsrim eller en rebus senast ikvÀll! Julklappen gÀller ett presentkort pÄ Àventyrsbadet Kokpunkten samt tillhörande spa. En förmiddag med rutschkanor, bad, och vattenlek som sedan övergÄr i en eftermiddag med bastu, relax och god mat och dryck.

KÀnns sÄ trÄkigt att bara ge ett presentkort sÄ ett rim eller en rebus skulle göra det hela lite roligare att ge bort!
HjÀlp! Ni har inte svikit mig hittills.

(Och fyll gÀrna pÄ med andra rim-önskningar eller liknande).
Inte riktigt som Ebba Grön
Vi nöjer oss med 100
En eftermiddag oh sÄ skön
Men förmiddagen ska dundra

Kanske inte optimal beskrivning med dundra, men kommer inte pÄ nÄt bÀttre som rimmar pÄ hundra. Och om inte nÄn förstÄr Ebba Grön referensen: 800 grader. I det hÀr fallet Àr det 100 grader (kokpunkten). :D
 
Inte riktigt som Ebba Grön
Vi nöjer oss med 100
En eftermiddag oh sÄ skön
Men förmiddagen ska dundra

Kanske inte optimal beskrivning med dundra, men kommer inte pÄ nÄt bÀttre som rimmar pÄ hundra. Och om inte nÄn förstÄr Ebba Grön referensen: 800 grader. I det hÀr fallet Àr det 100 grader (kokpunkten). :D
Tack! Riktigt bra och klurigt 😁
 

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp