Akut leksakshjälp

Monkie

Trådstartare
Jag ska vid 13-tiden träffa mitt syskonbarn som jag bara träffat en gång tidigare. Ska inhandla en leksak till ettårsdagen. Vad gillar ettåringar? Kan man hitta nåt för under 200? Tips! Vet inte alls vad han har i leksaker, förmodligen det mesta!

Jag ska vid 13-tiden träffa mitt syskonbarn som jag bara träffat en gång tidigare. Ska inhandla en leksak till ettårsdagen. Vad gillar ettåringar? Kan man hitta nåt för under 200? Tips! Vet inte alls vad han har i leksaker, förmodligen det mesta!
Babblarna! Min systerdotter som inte riktigt är 1,5 år än äääälskar Babblarna. Hon har fått ett par böcker av mig och det är mycket uppskattat. Finns även gosedjur med dem, men hon gillar böckerna ännu mer.

Jag brukar fail-safe:a till duplo/lego.

Har dålig koll på barn, men det är en leksak som blir bättre ju fler man har av dem.

Tycker också om böcker, men tycker det är svårt om jag inte vet vad barnet/familjen har sedan tidigare.

Jag brukar fail-safe:a till duplo/lego.

Har dålig koll på barn, men det är en leksak som blir bättre ju fler man har av dem.

Tycker också om böcker, men tycker det är svårt om jag inte vet vad barnet/familjen har sedan tidigare.
Är inte lego typ asdyrt? ( det var det på min tid)

Liknande trådar

Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 205
Senast: Anna-Bella
·
Hundhälsa Jag har en Golden retriever-tik på 2 år som nyligen fått diagnosen kronisk inflammation i tunntarmen. Jag känner mig inte trygg med...
Svar
1
· Visningar
340
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
493
Senast: Sassy
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka