Ålder..Albion legend dressyr

Kicki79

Trådstartare
:confused:Någon som vet hur länge albions dressyrsadlar har funnits på marknaden..? Är intresserad av att köpa en men ägaren vet inte ålder...bara så man vet va det kan röra sig om.

Sv: Ålder..Albion legend dressyr

De har nog funnits ett tag...Vet en som har en från 1990 iallafall.
Det finns dock alltid en sifferkod på dem, så du isåfall kan söka upp vilket årtal den är gjord!

De har funnits länge, vet dock inte hur länge.

Tänk bara på att de inte varit likadana alltid, om du tex provat en alldeles ny sådan sadel så ändrades dom till så som de är nu -07 tror jag.
Modellerna innan var mkt smalare även om de är märkta med samma vidd osv..
Så du måste testa den på hästen om du inte gjort det redan.

Visa bild så kan jag hjälpa dig i rätt riktning... Står det ett nummer i sadeln kan man maila Albion och få reda på all info om sadeln.

Liknande trådar

Utrustning Vad är bäst av islands- eller dressyrsadel? Hittade en gammal sådan här tråd men med ganska få svar och hade gärna velat ha nya åsikter...
Svar
7
· Visningar
524
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·
Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 109
Senast: cili
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
481
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka