• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare bazzochic
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 770
B

bazzochic

hej rider en fjording som kanske ska tävla dressyr på senare. ngt jag undrar vad det är för ngn speciell åldersgräns eller om det ens finns ngn? hade tänkt tävla i speciella fjordingsklasser.
tack på förhand

Sv: ålder

Jag vet inte vilka åldersgränser det är på spec. fjordnings klasser, tror att man får vara hur gammal/ung som helst ?!

Sv: ålder

I speciella fjordhästklasser får du vara hur gammal/ung som helst :)
Om du skall tävla bland andra raser måste du vara under 18 om fjordingen är ponny, som vanligt alltså. Det är ganska många som tävlar sina fjordingar som är under ponnymått i hästklasser i dressyr, så det går också.

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 208
Senast: sweep
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 490
Senast: Mirtai
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
941
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
560
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka