• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Deronia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 75
  • Visningar Visningar 4 474
Sv: Hur gamla var ni?

KL

Första gången jag var gravid var jag 18, men gjorde abort. Nu är jag 19 och ska få mitt första barn i höst :)

18 år. Jag och min sambo hade gjort slut innan jag fattade att jag var gravid, så det slutade i en abort.. :(

Jag var 21, nu är hon 18 :confused:
Satan vad tiden går fort...

Sv: Ålder?

Var 22 år när jag var gravid första gången.. Alvin föddes i Maj 2003 (hade hunnit fylla 23) sen när han var 9,5månad blev jag oplanerat gravid igen.. ill min stora förskräckelse..som dock resulterade i Disa född 18 december 2004..(då jag var 24,5).

Så två grabiditeter har resulterat i två barn-... sladdis får vi se om det blir ngn..för på ett par år ska det vara bebisfritt härhemma :smirk:

Jag var precis nyss fyllda 20 år när den första grabben kom,, var 23,5 år när den andra grabben kom är idag själv snart 25 år,,,

18 med första (skulle bli 19), 20 med andra och 25 med sista. :bump:

Liknande trådar

Övr. Barn Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen? Jag ska börja jobba efter min...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 097
Senast: tomte
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 375
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 709
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka