Alla hjärtans dagpresent till sambon

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 525

Mirre

Trådstartare
Vill ge sambon något riktigt bra men har noll idéer på vad. Inte bara för att det är just den dagen utan för att han helt enkelt är värd lite extra uppskattning för allt han gör för oss. Någon som har någon bra idé?

Vad gillar han att göra? Jag tycker det är kul att ge samt få upplevelser - allt från en middagsupplevelse, till massage eller bio eller ost och vinprovning. Annat förslag är att ge en kurs i ngt, tex matlagning, fotografi eller liknande beroende på intresse. Sen kan priset och utbud på kurser variera beroende på var du bor.

Liknande trådar

Samhälle Jag undrar om nån har nån bra idé på hur man kan komma runt förvalt utlämningsställe när man beställer grejer på nätet? Jag bor mitt... 2
Svar
21
· Visningar
1 660
Senast: MiaMia
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
749
Senast: Hajfisk
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
376
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka