Allt är slut 💔

Nu är allt slut 😭 Och jag kan inte sluta gråta.
Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar så funkar det bara inte 😭💔
Jag har för lorat mina vänner 💔 Som jag litade på med ALLT men det bara gick inte. Jag vet fort farande inte HUR det blev så jävls fel men jag vet att det bara inte går och att ibland om nånting går sönder så går det att laga men ibland om nånting är krossat så GÅR det inte att rädda det mera 😭 Och det gör så jävla jävla jävla ont 😭
Men jag har inte sovit nästan alls på två nätter jag har nästan inte ätit nånting på två dagar jag bara klarar inte mera. Jag är på gränsen att jag måste bli in lagd JAG KAN INTE försöka att laga det mera när det ändå är o möjligt fast jag HAR försökt så JÄVLA mycket 💔😭 Men jag kommer sakna det som VAR i resten av mitt liv även fast jag hoppas att det är jävligt kort.
Jag har sagt upp kontakt er n med mamma. Jag KAN INTE ha henne i mitt liv om jag inte ens kan lita på henne.
Jag har sagt till pappa att dom kan be hålla min valp om dom vill för jsg kan inte ta mot han 💔 MIN VALP men jag KAN inte 😭💔
Och jag har gjort slut med min pojkvän 😭 Jag KAN INTE ha relationer jag förstör ALLT och jag har redan förstört förmycket för han. Jag hade egentligen inget val för jag skulle bara ha förstört hans fram tid och han är värd så jävla mycket mera motför MIG 🤮 Så jag var optimcip tvungen men det gör så jävla jävla ONT 😭💔
Jag tror att jag aldrig har gråtit spmycket som idag och det känns som det aldrig kommer sluta. Jo när jag dör. Men jag fattar inte hur jag nånsin ska kunna andas normalt igen eller vswc JAG ige n för allt är försent nu 😭💔
 

Jag fattar inte hur jag kan finnas nu ens. För det gör så jävla jävla ont att finnas och ALLT bara är borta. Nej inte ALLT för M är kvar ❤️ Och jag tycker jävligt synd om han också för att han är med mig. Och nån vän kanske liiiite finns kvar men INTE som förut och det kan ALDRIG bli som förut och det gör så jävla jävla ont 😭 Det kommer som vågor som är skit starka bara som Fuck allt är bara SLUT allt är försent 💔😭 Jag hade så jävla fel och jag ÄR så jävla fel och jag kommer aldrig bli hel. Och jsg har ALDRIG känt mig i när heten så fucking äckligt dum i huvudet och FEL och värde lös och ENSAM. Så fucking jävla ensam 💔
Jag är skit trött men jag vågar inte sova för.jsg drömmer bara mardrömmar. Och jag får panik av att tänka att jag.intr kan dö att jag är jag att dethär kanske är det enda livet jag har så är det såhär vidrigt 🤮 Och jag vill inte finnas jag verkligen VILL INTE!! 😭
 
Jag vet fortfarande inte riktigt vad som hänt men jag hoppas att ni kan reda ut det. Om det bara handlar om att du uppfattas på ett visst sätt fast det inte är meningen hoppas jag verkligen inte att det är tillräckligt för att förlora någon för alltid. 💔

Det är inget fel eller konstigt att du känner så just nu men jag hoppas att det lättar snart ♥️.
 
Jag fattar inte hur jag kan finnas nu ens. För det gör så jävla jävla ont att finnas och ALLT bara är borta. Nej inte ALLT för M är kvar ❤️ Och jag tycker jävligt synd om han också för att han är med mig. Och nån vän kanske liiiite finns kvar men INTE som förut och det kan ALDRIG bli som förut och det gör så jävla jävla ont 😭
Jag skriver som de andra-svårt att veta vad som hänt för först var det bara din mamma som sa till dig att en person klagat på att du va sur?. Alla kan väl inte gått ihop och vara emot dig?
Men du har ju nu själv sagt upp bekantskapen med en del, utan att -vad jag förstått- de velat.
Du gör dig själv ensammare än du behöver.
Att du menar dig inte kunna vara nog trevlig etc tycker jag inte är det minsta konstigt, så dåligt som du mår, det borde andra förstå också. Tycker jag.
Hur ska man kunna vara glad om man inte är glad?
Hur ska man orka vara trevlig om man mår pissigt?

Sedan finns det risker med att inte äta och sova, att måendet och tankarna blir sämre/värre, hoppas verkligen du får den proffshjälp du är värd o behöver.
 
Jag vet fortfarande inte riktigt vad som hänt men jag hoppas att ni kan reda ut det. Om det bara handlar om att du uppfattas på ett visst sätt fast det inte är meningen hoppas jag verkligen inte att det är tillräckligt för att förlora någon för alltid. 💔

Det är inget fel eller konstigt att du känner så just nu men jag hoppas att det lättar snart ♥️.
Det handlar inte bara om det. Det BÖRJADE med det men det blev mera. Och jag vet inte heller riktigt vad som har hänt. Men det är iallafall hopp löst.
 
Jag skriver som de andra-svårt att veta vad som hänt för först var det bara din mamma som sa till dig att en person klagat på att du va sur?. Alla kan väl inte gått ihop och vara emot dig?
Men du har ju nu själv sagt upp bekantskapen med en del, utan att -vad jag förstått- de velat.
Du gör dig själv ensammare än du behöver.
Att du menar dig inte kunna vara nog trevlig etc tycker jag inte är det minsta konstigt, så dåligt som du mår, det borde andra förstå också. Tycker jag.
Hur ska man kunna vara glad om man inte är glad?
Hur ska man orka vara trevlig om man mår pissigt?

Sedan finns det risker med att inte äta och sova, att måendet och tankarna blir sämre/värre, hoppas verkligen du får den proffshjälp du är värd o behöver.
Nej det var inte BARA det och det var inte EN person. Och jag kan inte skriva mera vad det är för jag tänker inte hänga ut andra iallafall.
Och det är inte jag som menar att jag inte kan vara till räckligt trevlig det är ANDRS som tycker att jag är o trevlig och sur och massa saker även fast jag jag försökt så jävla mycket jag kan och jag har gjort ALLT jag kan för att duga för dom och ändå får jag massa skit och att det INTE duger. Och min pojkvän KAN jag inte förstöra för mera om jag är så jävla dålig o avsett hurmycket jag försöker så ÄR det bättre för han utan mig .
 
Och det är inte jag som menar att jag inte kan vara till räckligt trevlig det är ANDRS som tycker att jag är o trevlig och sur och massa saker även fast jag jag försökt så jävla mycket jag kan och jag har gjort ALLT jag kan för att duga för dom och ändå får jag massa skit och att det INTE duger.

Men har du inte ork att må bra, och du är inte frisk- så tror inte jag det går att försöka vara något man inte är. Just då.

Men ändå- du kan inte ha överreagerat på en mindre sak och förstorat upp den? låter konstigt när alla vill dig väl att flera skulle gå samman och villa dig illa-
 
Men har du inte ork att må bra, och du är inte frisk- så tror inte jag det går att försöka vara något man inte är. Just då.

Men ändå- du kan inte ha överreagerat på en mindre sak och förstorat upp den? låter konstigt när alla vill dig väl att flera skulle gå samman och villa dig illa-
Nej men jag har inte försökt att vara som jag inte är heller jag har bara försökt att prata normalt och svara och sånt och det har uppen bart inte dugit för dom.
Och det är ganska så stört OCH ganska så tydligt vad problemet är att du verkar fatta MERA motför min mamma och vänner som jag trodde att jag kunde lita på.
Och ja det är jävligt konstigt och jaf fattar inte men ingen ger mig några ordentliga svar heller så jag får inte veta hur det ÄR detenda jag får är skit.
 
Och det är ganska så stört OCH ganska så tydligt vad problemet är att du verkar fatta MERA motför min mamma och vänner som jag trodde att jag kunde lita på.

Jag kanske fattar en del, men inte allt såklart. Och säkerligen inte mer än din mamma. Och verkligen inte mer än vad du vet.

Men det som jag tror till viss del händer med ex både din mamma och dina vänner ffa din mamma är att hon får så mkt känslor i detta, ledsen, sorgsen, upprörd, modfälld,uppgiven,osv jag kan tänka mig att din mamma har magont, hjärtat snörps åt och att även hon har ångest som trycker över bröstet och det blir svårt att andas.

Det är givetvis inte ditt fel. Men jag tror att en mamma kan bli trött och ledsen och precis som du kanske säga någon sak som inte är passande i sammanhanget, kanske upplevas arg, just för att även en mamma har känslor att sortera och då är det lätt att hon, precis som du, försöker men det blir ändå inte helt rätt gentemot dig i den situation och det mående du har nu.
 
Jag kanske fattar en del, men inte allt såklart. Och säkerligen inte mer än din mamma. Och verkligen inte mer än vad du vet.

Men det som jag tror till viss del händer med ex både din mamma och dina vänner ffa din mamma är att hon får så mkt känslor i detta, ledsen, sorgsen, upprörd, modfälld,uppgiven,osv jag kan tänka mig att din mamma har magont, hjärtat snörps åt och att även hon har ångest som trycker över bröstet och det blir svårt att andas.

Det är givetvis inte ditt fel. Men jag tror att en mamma kan bli trött och ledsen och precis som du kanske säga någon sak som inte är passande i sammanhanget, kanske upplevas arg, just för att även en mamma har känslor att sortera och då är det lätt att hon, precis som du, försöker men det blir ändå inte helt rätt gentemot dig i den situation och det mående du har nu.
Ja om hon har ångest nu så kanske det är för hon BORDE ha det. Och det är inte att hon råkade säga nån sak utan att uppen bart så bara tror hon rakt av om nån ljuger och säger massa skit om mig och hon an klagar mig för att vara massa saker som jag INTE är och att jag jsg ssgt massa saker som jag INTE har. Men hon tror DIREKT på.sndra som ljuger mera motför sin dotter. Så ja då kan hon ha ångest tycker jag. Om hon bara var ärlig och lyssnade påmig så skulle hon slippa det men det var uppen bart förmycket be gärt.
 
Vill DU vara ihop med din pojkvän?
I så fall ska du vara det om han vill. Det är upp till honom att avgöra om det är för jobbigt för honom att vara ihop med dig.
Det ansvaret behöver du inte ta ♥️

@EmmaFilippa: Ovanstående är så väldigt sant. Så länge du vill vara tillsammans med honom så är det faktiskt hans val om han vill vara tillsammans med dig eller inte. Ta inte ifrån honom det valet :heart
 
Du är värdefull. Om du inte litar på att människor säger det så lita på djuren. Dom säger att du är värd massor av kärlek. Din rustning är full med taggar. Både in mot dig själv och ut mot omvärlden på grund av allt det hemska, för att du vill skydda dig mot mer smärta. Och det gör ont. Du får slåss hela tiden. Ditt hjärta blöder och din hjärna krigar. Din kropp försöker andas. Bara andas.
 
Du är värdefull. Om du inte litar på att människor säger det så lita på djuren. Dom säger att du är värd massor av kärlek. Din rustning är full med taggar. Både in mot dig själv och ut mot omvärlden på grund av allt det hemska, för att du vill skydda dig mot mer smärta. Och det gör ont. Du får slåss hela tiden. Ditt hjärta blöder och din hjärna krigar. Din kropp försöker andas. Bara andas.
Ja det gör ONT. Men det är ju lätt för andra att säga att jag är värd kärlek och alltmöjligt sånt och att jag har taggar mot om världen men ja det kanske blir så om man MÅSTE ha det? Och man kanske inte kan lita på andra om man försöker allt man kan och dom som man tror att dom fattar en bäst ÄNDÅ inte gör det utan att dom an klagar en för massa saker som inte är sant. Då kanske det inte är så konstigt att man inte kan lita på nån?
Och ja man ska lita på djuren. Men jag kommer svika dom och över ge dom. Så det är ändå bättre för min valp om han INTE börjar tycka om mig förmycket och vänjer sig medmig så kommer jag ändå bara försvinna 💔
 
Jag vet inte hur jag borde känna. Först fick jag skit för att jag uppen bart inte har dugit fast jag har försökt såmycket jag kan. Sen fick jag skit för att jag försökte förklara saker och att jag försökte förklara hur JAG kände. Sen fick jag skit för att jag blev ledsen och att jag kände mig jävligt sviken. Men om jag säger att jag inte får säga hur jag känner eller att jag känner fel så får jag skit för det? Hur fan ska jag göra rätt då?
 
Jag VET att det inte är så konstigt att anorexi monstret försöker att passa på nu för att jag är så jävla tom i mitt batteri och allt sånt. Men det är ändå SKIT jobbigt 😭
Jag har ätit VÄLDIGT förlite i flera dagar och iprincip bara druckit närings drycker och ätit pytte pytte lite. Så idag som mellis så har jag tvungen att äta pann kakor med sylt OCH GRÄDDE och det var typ vid två ochjag känner mig fort farande helt propp mätt och upp svälld och som att jag måste spy. Och nu är det snart middag om en liten stund som är ris och kyckling och nån sås och jag har inte haft såhär mycket ångest för att äta helt vanlig jävla mat på LÄNGE!! Men jag är som helt darrig och mår illa och är jätte jätte nära att börja gråta bara för jag har så jävla mycket ångest för maten och att jag inte står ut 😭
Jag HATAR dethär!! 😭🤮
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 384
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 510
Senast: karl_h
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en okej dag förutom anorexi monstret men nu så bara heltplötsligt så fick jag en jätte stark jätte dålig känsla om en sak...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva av mig och dethär är INTE kritik mot nån så ingen be höver tro det. Men jag mår så fucking jävla dåligt och jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
1 690
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp