Allt Ă€r slut 💔

Nu Ă€r allt slut 😭 Och jag kan inte sluta grĂ„ta.
Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar sĂ„ funkar det bara inte 😭💔
Jag har för lorat mina vĂ€nner 💔 Som jag litade pĂ„ med ALLT men det bara gick inte. Jag vet fort farande inte HUR det blev sĂ„ jĂ€vls fel men jag vet att det bara inte gĂ„r och att ibland om nĂ„nting gĂ„r sönder sĂ„ gĂ„r det att laga men ibland om nĂ„nting Ă€r krossat sĂ„ GÅR det inte att rĂ€dda det mera 😭 Och det gör sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla jĂ€vla ont 😭
Men jag har inte sovit nĂ€stan alls pĂ„ tvĂ„ nĂ€tter jag har nĂ€stan inte Ă€tit nĂ„nting pĂ„ tvĂ„ dagar jag bara klarar inte mera. Jag Ă€r pĂ„ grĂ€nsen att jag mĂ„ste bli in lagd JAG KAN INTE försöka att laga det mera nĂ€r det Ă€ndĂ„ Ă€r o möjligt fast jag HAR försökt sĂ„ JÄVLA mycket 💔😭 Men jag kommer sakna det som VAR i resten av mitt liv Ă€ven fast jag hoppas att det Ă€r jĂ€vligt kort.
Jag har sagt upp kontakt er n med mamma. Jag KAN INTE ha henne i mitt liv om jag inte ens kan lita pÄ henne.
Jag har sagt till pappa att dom kan be hĂ„lla min valp om dom vill för jsg kan inte ta mot han 💔 MIN VALP men jag KAN inte 😭💔
Och jag har gjort slut med min pojkvĂ€n 😭 Jag KAN INTE ha relationer jag förstör ALLT och jag har redan förstört förmycket för han. Jag hade egentligen inget val för jag skulle bara ha förstört hans fram tid och han Ă€r vĂ€rd sĂ„ jĂ€vla mycket mera motför MIG đŸ€ź SĂ„ jag var optimcip tvungen men det gör sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla ONT 😭💔
Jag tror att jag aldrig har grĂ„tit spmycket som idag och det kĂ€nns som det aldrig kommer sluta. Jo nĂ€r jag dör. Men jag fattar inte hur jag nĂ„nsin ska kunna andas normalt igen eller vswc JAG ige n för allt Ă€r försent nu 😭💔
 

Jag VET att det inte Ă€r sĂ„ konstigt att anorexi monstret försöker att passa pĂ„ nu för att jag Ă€r sĂ„ jĂ€vla tom i mitt batteri och allt sĂ„nt. Men det Ă€r Ă€ndĂ„ SKIT jobbigt 😭
Jag har Ă€tit VÄLDIGT förlite i flera dagar och iprincip bara druckit nĂ€rings drycker och Ă€tit pytte pytte lite. SĂ„ idag som mellis sĂ„ har jag tvungen att Ă€ta pann kakor med sylt OCH GRÄDDE och det var typ vid tvĂ„ ochjag kĂ€nner mig fort farande helt propp mĂ€tt och upp svĂ€lld och som att jag mĂ„ste spy. Och nu Ă€r det snart middag om en liten stund som Ă€r ris och kyckling och nĂ„n sĂ„s och jag har inte haft sĂ„hĂ€r mycket Ă„ngest för att Ă€ta helt vanlig jĂ€vla mat pĂ„ LÄNGE!! Men jag Ă€r som helt darrig och mĂ„r illa och Ă€r jĂ€tte jĂ€tte nĂ€ra att börja grĂ„ta bara för jag har sĂ„ jĂ€vla mycket Ă„ngest för maten och att jag inte stĂ„r ut 😭
Jag HATAR dethĂ€r!! đŸ˜­đŸ€ź
Vet du Emma. Jag förstÄr verkligen att du har det jÀttejobbigt just nu!
Jag önskar att jag kunde skriva eller göra nÄgot som gör att det kÀnns Ätminstone pyttelite bÀttre. Men jag Àr sÀmst pÄ att uttrycka mig pÄ nÄt bra sÀtt, sÄ jag gör enda jag kan göra just nu: skickar en spökkram
giphy.gif
 
Jag tycker ÀndÄ det Àr himla bra gjort att dig att du nu kÀnner igen monstret sÄ fort det sticker fram sitt fula tryne, förstÄr var det kommer frÄn, och vet hur du ska kÀmpa emot det. Du Àr bra! Hoppas monstret ger sig fortare den hÀr gÄngen :heart
 
Jag tycker ÀndÄ det Àr himla bra gjort att dig att du nu kÀnner igen monstret sÄ fort det sticker fram sitt fula tryne, förstÄr var det kommer frÄn, och vet hur du ska kÀmpa emot det. Du Àr bra! Hoppas monstret ger sig fortare den hÀr gÄngen :heart
Ja fast jag orkar ÀndÄ inte kÀmpa mot det sÄ det kÀnns inte som det spelar nÄn roll om jag vet att det kommer.
 
Jag VET att det inte Ă€r sĂ„ konstigt att anorexi monstret försöker att passa pĂ„ nu för att jag Ă€r sĂ„ jĂ€vla tom i mitt batteri och allt sĂ„nt. Men det Ă€r Ă€ndĂ„ SKIT jobbigt 😭
Jag har Ă€tit VÄLDIGT förlite i flera dagar och iprincip bara druckit nĂ€rings drycker och Ă€tit pytte pytte lite. SĂ„ idag som mellis sĂ„ har jag tvungen att Ă€ta pann kakor med sylt OCH GRÄDDE och det var typ vid tvĂ„ ochjag kĂ€nner mig fort farande helt propp mĂ€tt och upp svĂ€lld och som att jag mĂ„ste spy. Och nu Ă€r det snart middag om en liten stund som Ă€r ris och kyckling och nĂ„n sĂ„s och jag har inte haft sĂ„hĂ€r mycket Ă„ngest för att Ă€ta helt vanlig jĂ€vla mat pĂ„ LÄNGE!! Men jag Ă€r som helt darrig och mĂ„r illa och Ă€r jĂ€tte jĂ€tte nĂ€ra att börja grĂ„ta bara för jag har sĂ„ jĂ€vla mycket Ă„ngest för maten och att jag inte stĂ„r ut 😭
Jag HATAR dethĂ€r!! đŸ˜­đŸ€ź

Usch vad jobbigt, jag har lite svÄrt att Àta vispad grÀdde ocksÄ.

Du kan inte fÄ bara Àta de delarna av maten som kÀnns lÀttast? Eller ingÄr det lite i "behandlingen" att du ska Àta av allt?
 
Usch vad jobbigt, jag har lite svÄrt att Àta vispad grÀdde ocksÄ.

Du kan inte fÄ bara Àta de delarna av maten som kÀnns lÀttast? Eller ingÄr det lite i "behandlingen" att du ska Àta av allt?
AlltsĂ„ jag har haft anorexi och jag Ă€r vĂ€l inte FRISK frĂ„n det men det Ă€r oftast bĂ€ttre iallafall..men nĂ€r jag mĂ„r sĂ€mre sĂ„ Ă€r det VÄLDIGT lĂ€tt att det tar över och jag blev inlagd igen i somras pĂ„grund av blandannat att anorexin tog över igen. SĂ„ jag fĂ„r inte börja som Ă€ndra reglerna för maten utan jag mĂ„ste Ă€ta av allt och Ă€ta vanlig mat och inte börja ta mindre portioner och sĂ„nt. Men justnu sĂ„ gĂ„r det Ă€ndĂ„ inte men jag fĂ„r iallafall inte Ă€ndra pĂ„ maten liksom.
 
Jag har sĂ„ jĂ€vla mycket Ă„ngest helatiden 😭 Jag fĂ„r pĂ„riktigt PANIK för hur allt Ă€r och hur JAG Ă€r och allt som har hĂ€nt som inte gĂ„r att Ă€ndra 😭 Och saker som jag bara INTE KAN pĂ„ verka personer som jag INTE KAN pĂ„ verka bara ALLT 😭 DethĂ€r Ă€r EXAKT varför jag har sĂ„ jĂ€vla svĂ„rt att lita pĂ„ andra sĂ„ blir det bara vĂ€rre och jag verkligen VERKLIGEN klarar inte mera 😭
Och jag har psykologen idag efter lunch och jag kommer nog inte kunna prata ALLS och det ocksĂ„ vara kĂ€nns SKIT och jĂ€tte jobbigt och hon KAN ju inte heller göra nĂ„nting Ă„t allt som Ă€r sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla jobbigt nu 😭💔
 
Men sÄ jobbigt du har. Panik Àr hemskt. Hoppas att det Àr dÄ blir ett bra möte med psykologen. :heart
 
Men sÄ jobbigt du har. Panik Àr hemskt. Hoppas att det Àr dÄ blir ett bra möte med psykologen. :heart
Ja det Ă€r HEMSKT 😭 Och det Ă€r sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla jobbigt för det kĂ€nns som ALLT Ă€r förstört och att jag ALDRIG kommer kunna lita pĂ„ andra och det kĂ€nns som att jag har varit sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla dum och haft sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla fel och det gör sĂ„ ONT 💔😭
 
Jag skulle sova i mitt rum inatt men jag bröt hop och bara grĂ€t och nĂ€stan fick en panik attack sĂ„ nu vĂ€ntar jag Ă€ndĂ„ pĂ„ att domandra ska gĂ„ och lĂ€gga sig sĂ„ jag kan sova i tv rummet inatt ocksĂ„ 😭 Jag Ă€r sĂ„ JÄVLA trött pĂ„ dethĂ€r jag Ă€r sĂ„ JÄVLA trött pĂ„ att vara jag jag Ă€r sĂ„ JÄVLA trött pĂ„ att vara sĂ„ JÄVLA ensam 😭
 
Jag skulle sova i mitt rum inatt men jag bröt hop och bara grĂ€t och nĂ€stan fick en panik attack sĂ„ nu vĂ€ntar jag Ă€ndĂ„ pĂ„ att domandra ska gĂ„ och lĂ€gga sig sĂ„ jag kan sova i tv rummet inatt ocksĂ„ 😭 Jag Ă€r sĂ„ JÄVLA trött pĂ„ dethĂ€r jag Ă€r sĂ„ JÄVLA trött pĂ„ att vara jag jag Ă€r sĂ„ JÄVLA trött pĂ„ att vara sĂ„ JÄVLA ensam 😭

Har du nĂ„gon hos dig nĂ€r du sover i TV-rummet eller Ă€r det bara att du har dĂ„liga associationer i ditt rum som gör att du inte kan sova dĂ€r just nu? ♄
 
Har du nĂ„gon hos dig nĂ€r du sover i TV-rummet eller Ă€r det bara att du har dĂ„liga associationer i ditt rum som gör att du inte kan sova dĂ€r just nu? ♄
Det Àr alltid en personal med mig justnu. Men det Àr att det Àr för tyst och för mycket minnen och pÄ minningar och alltmöjligt i mitt rum sÄ jag bara tÀnker förmycket och fÄr skit mycket Ängest sÄ jag inte kan sova dÀr. Och det Àr iallafall liiite bÀttre i tv rummet.
 
Det Àr alltid en personal med mig justnu. Men det Àr att det Àr för tyst och för mycket minnen och pÄ minningar och alltmöjligt i mitt rum sÄ jag bara tÀnker förmycket och fÄr skit mycket Ängest sÄ jag inte kan sova dÀr. Och det Àr iallafall liiite bÀttre i tv rummet.

Jag förstĂ„r, det lĂ„ter vĂ€ldigt jobbigt 💔 . Ens egna rum Ă€r ju dĂ€r man vill kunna kĂ€nna sig lugn och trygg. Inte sĂ„ kul att behöva vĂ€nta pĂ„ att det allmĂ€nna rummet blir tomt... Ett tag nĂ€r jag hade för mycket tankar nĂ€r jag skulle somna hade jag alltid en spellista med musik igĂ„ng nĂ€r jag gick och lade mig. Men det funkar kanske inte för dig, jag har ju aldrig haft sĂ„n riktig fysisk Ă„ngest som du har.
 
Ja det Ă€r HEMSKT 😭 Och det Ă€r sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla jobbigt för det kĂ€nns som ALLT Ă€r förstört och att jag ALDRIG kommer kunna lita pĂ„ andra och det kĂ€nns som att jag har varit sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla dum och haft sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla fel och det gör sĂ„ ONT 💔😭
Allt Ă€r inte förstört Ă€ven om det kĂ€nns sĂ„ just nu. Även om det kĂ€nns fruktansvĂ€rt och fullstĂ€ndigt svart och omöjligt just nu sĂ„ kommer det hĂ€r att passera. Du Ă€r mitt i en kris en svĂ„r kris, men om du hĂ€nger i (hĂ€nger kvar i livet) kommer den att passera. Tillslut kommer Ă€ven den hĂ€r tiden bara vara ett minne, ett trĂ„kigt minne men bara ett minne Ă€ven om det Ă€r fruktansvĂ€rt att leva igenom det just nu.
Fina EmmaFilippa jag önskar jag kunde sÀnda dig vÀrme och kramar och lugn :heart.
 
Jag förstĂ„r, det lĂ„ter vĂ€ldigt jobbigt 💔 . Ens egna rum Ă€r ju dĂ€r man vill kunna kĂ€nna sig lugn och trygg. Inte sĂ„ kul att behöva vĂ€nta pĂ„ att det allmĂ€nna rummet blir tomt... Ett tag nĂ€r jag hade för mycket tankar nĂ€r jag skulle somna hade jag alltid en spellista med musik igĂ„ng nĂ€r jag gick och lade mig. Men det funkar kanske inte för dig, jag har ju aldrig haft sĂ„n riktig fysisk Ă„ngest som du har.
Ja men tyvÀr sÄ Àr det inte sÄ förmig.
Och alltsÄ jag lyssnar pÄ nÄn podd eller nÄnting nÀr jag ska sova men det hjÀlper inte till rÀckligt iallafall sÄ jag kan inte sova i mitt rum ÀndÄ.
 

Liknande trÄdar

L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett Ă„r sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nĂ€stan inte hĂ„g det 💔 FörlĂ„t förlĂ„t förlĂ„t Ă€lskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 399
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer sÀkert Ängra att jag skriver dethÀr men jag mÄste bara fÄ ut det. Och om ni tycker att jag Àr dum i huvudet sÄ Àr jag vÀl det...
Svar
15
· Visningar
1 517
Senast: karl_h
·
L
  • LĂ„st
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en okej dag förutom anorexi monstret men nu sÄ bara heltplötsligt sÄ fick jag en jÀtte stark jÀtte dÄlig kÀnsla om en sak...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva av mig och dethÀr Àr INTE kritik mot nÄn sÄ ingen be höver tro det. Men jag mÄr sÄ fucking jÀvla dÄligt och jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
1 694
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp