Allt är slut 💔

Nu är allt slut 😭 Och jag kan inte sluta gråta.
Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar så funkar det bara inte 😭💔
Jag har för lorat mina vänner 💔 Som jag litade på med ALLT men det bara gick inte. Jag vet fort farande inte HUR det blev så jävls fel men jag vet att det bara inte går och att ibland om nånting går sönder så går det att laga men ibland om nånting är krossat så GÅR det inte att rädda det mera 😭 Och det gör så jävla jävla jävla ont 😭
Men jag har inte sovit nästan alls på två nätter jag har nästan inte ätit nånting på två dagar jag bara klarar inte mera. Jag är på gränsen att jag måste bli in lagd JAG KAN INTE försöka att laga det mera när det ändå är o möjligt fast jag HAR försökt så JÄVLA mycket 💔😭 Men jag kommer sakna det som VAR i resten av mitt liv även fast jag hoppas att det är jävligt kort.
Jag har sagt upp kontakt er n med mamma. Jag KAN INTE ha henne i mitt liv om jag inte ens kan lita på henne.
Jag har sagt till pappa att dom kan be hålla min valp om dom vill för jsg kan inte ta mot han 💔 MIN VALP men jag KAN inte 😭💔
Och jag har gjort slut med min pojkvän 😭 Jag KAN INTE ha relationer jag förstör ALLT och jag har redan förstört förmycket för han. Jag hade egentligen inget val för jag skulle bara ha förstört hans fram tid och han är värd så jävla mycket mera motför MIG 🤮 Så jag var optimcip tvungen men det gör så jävla jävla ONT 😭💔
Jag tror att jag aldrig har gråtit spmycket som idag och det känns som det aldrig kommer sluta. Jo när jag dör. Men jag fattar inte hur jag nånsin ska kunna andas normalt igen eller vswc JAG ige n för allt är försent nu 😭💔
 

Allt är inte förstört även om det känns så just nu. Även om det känns fruktansvärt och fullständigt svart och omöjligt just nu så kommer det här att passera. Du är mitt i en kris en svår kris, men om du hänger i (hänger kvar i livet) kommer den att passera. Tillslut kommer även den här tiden bara vara ett minne, ett tråkigt minne men bara ett minne även om det är fruktansvärt att leva igenom det just nu.
Fina EmmaFilippa jag önskar jag kunde sända dig värme och kramar och lugn :heart.
Fast det är inte så. Dethär är inget som kommer bara gå över och bara vara ett tråkigt minne.
 
Förlåt att jag skriver här men jag har ingen annan som jag kan skriva till. Och jag har som ett be hov att jag bara MÅSTE skriva och få ut saker fast det inte GÅR och det är så JÄVLA jobbigt 😭
Det är som att allt är helt blockat att jag KAN INTE skriva nånting för det känns som att det inte spelar nån roll vad jag gör och hur jag gör så är det ändå fel. Och det blir fel och allt bara ÄR fel.
Och jag känner som jag känner men jag får inte säga det. Men alla säger att jag får säga som jag känner men ändå så får jag INTE det för det är exakt det som gör att allt blir skit.
Och jag kan inte lita på nån. Jag hade vänner som jag trodde att jag kunde lita på men jag kan inte det mera. Och jag kan inte lita på minegen mamma. Och jag VILL prata om allt det men jag KAN INTE. Men det gör så jävla jävla ont 💔
Jag ska iallafall INTE åka till ridningen idag. Jag kommer aldrig åka dit igen men det känns också bara som att jag inte bryr mig. Utan jag har heltenkelt gett upp. Och jag fattar att det säkert låter som att jag inte har försökt eller att det bara är mitteget fel men det är faktist inte så. Jag HAR försökt men nångång så måste man in se att det ÄR hopp löst och att man be höver ge upp. Det bara är så jävla jävla värde löst att in se det på dethär sättet och in se hur jävla miss lyckad man är och hur jävla lätt lurad och DUM och hur jävla fel man har haft om ALLT.
Jag bara känner mig så jävla jävla dum i huvudet och sviken och att fucking INGEN ens i när heten fattade mig även fast att jag var så jävla dum så jag trodde det 😭🤮
 
Förlåt att jag skriver här men jag har ingen annan som jag kan skriva till. Och jag har som ett be hov att jag bara MÅSTE skriva och få ut saker fast det inte GÅR och det är så JÄVLA jobbigt 😭
Det är som att allt är helt blockat att jag KAN INTE skriva nånting för det känns som att det inte spelar nån roll vad jag gör och hur jag gör så är det ändå fel. Och det blir fel och allt bara ÄR fel.
Och jag känner som jag känner men jag får inte säga det. Men alla säger att jag får säga som jag känner men ändå så får jag INTE det för det är exakt det som gör att allt blir skit.
Och jag kan inte lita på nån. Jag hade vänner som jag trodde att jag kunde lita på men jag kan inte det mera. Och jag kan inte lita på minegen mamma. Och jag VILL prata om allt det men jag KAN INTE. Men det gör så jävla jävla ont 💔
Jag ska iallafall INTE åka till ridningen idag. Jag kommer aldrig åka dit igen men det känns också bara som att jag inte bryr mig. Utan jag har heltenkelt gett upp. Och jag fattar att det säkert låter som att jag inte har försökt eller att det bara är mitteget fel men det är faktist inte så. Jag HAR försökt men nångång så måste man in se att det ÄR hopp löst och att man be höver ge upp. Det bara är så jävla jävla värde löst att in se det på dethär sättet och in se hur jävla miss lyckad man är och hur jävla lätt lurad och DUM och hur jävla fel man har haft om ALLT.
Jag bara känner mig så jävla jävla dum i huvudet och sviken och att fucking INGEN ens i när heten fattade mig även fast att jag var så jävla dum så jag trodde det 😭🤮
Det låter inte som att du inte försökt, det är tydligt att du kämpar hela tiden. Du är inte misslyckad. Människor är svåra, jag förstår inte ens mig själv hälften av tiden. Skriv på du, ingen tvingar oss att läsa och svara.
 
Det låter inte som att du inte försökt, det är tydligt att du kämpar hela tiden. Du är inte misslyckad. Människor är svåra, jag förstår inte ens mig själv hälften av tiden. Skriv på du, ingen tvingar oss att läsa och svara.
Fast jag ÄR det. Du vet inte vad som har hänt och hur och varför och jag KAN INTE förklara det. Men jag ÄR helt fucking miss lyckad det är bara fakta. Annars skulle det inte vara såhär nu.
 
Det är klart att man får ge upp när någon känns för övermäktigt. Sen behöver ju "Ge upp" inte betyda för alltid. Man får välja att lägga energi på det viktigaste och om man sen någon gång får lite mer energi och kanske till och med energi över så kan man försöka igen, om man vill. :heart
 
Att jag iprincip inte har NÅN kvar och att jag har för lorat iprincip alla som be tydde så jävla mycket förmig men det spelar ingen roll för det är ÄNDÅ o möjligt.
Det jag tänker är det är så här nu. Dels kan det vara så att ni hittar varandra igen dels så kommer du träffa nya människor och djur som kommer betyda lika mycket eller mer för dig. De som man förlorar helt och hållet de försvinner så klart, men efter ett tag så förändras ens egna känslor inför det som hänt. De lämnar plats åt andra, andra som man ännu inte mött. Just nu känns det som att du inte kan lita på någon någonsin igen men det gör man nästan alltid.
Det gör ont och det är jättesvårt nu. Men det är nu.
 
Fast jag ÄR det. Du vet inte vad som har hänt och hur och varför och jag KAN INTE förklara det. Men jag ÄR helt fucking miss lyckad det är bara fakta. Annars skulle det inte vara såhär nu.
Jag behöver inte vet exakt för att veta att du inte är misslyckad. Du lever och det är gott nog för mig!
 
Det är klart att man får ge upp när någon känns för övermäktigt. Sen behöver ju "Ge upp" inte betyda för alltid. Man får välja att lägga energi på det viktigaste och om man sen någon gång får lite mer energi och kanske till och med energi över så kan man försöka igen, om man vill. :heart
Fast endel saker så spelar det ingen roll om man VILL så kanske det ändå inte kommer gå att försöka mera 💔
 
Det jag tänker är det är så här nu. Dels kan det vara så att ni hittar varandra igen dels så kommer du träffa nya människor och djur som kommer betyda lika mycket eller mer för dig. De som man förlorar helt och hållet de försvinner så klart, men efter ett tag så förändras ens egna känslor inför det som hänt. De lämnar plats åt andra, andra som man ännu inte mött. Just nu känns det som att du inte kan lita på någon någonsin igen men det gör man nästan alltid.
Det gör ont och det är jättesvårt nu. Men det är nu.
Nej det GÅR INTE att hitta varandra igen. Det är bara o möjligt nu 💔😭 Och jag VILL INTE ha några andra vänner eller nånannan pojkvän eller nånting sånt. Jag KAN INTE. Och det går inte att tänka att mina känslor kommer ändras för det hjälper inte. För jag är ändå JAG och det är det stora problemet.
 
Jo. Kan du inte snälla bara tro på mig att om dethär så ÄR det JAG som är miss lyckad och fel och inte duger? För det ÄR så!

Att "vara misslyckad" är ju också en definitionsfråga. Enligt mig är du inte misslyckad. Men jag förstår om du har en annan definition av att vara misslyckad och tycker att du är det. Man kan aldrig vara fel eller rätt, man är som man är. Och för mig så duger du även om du inte duger för dig själv eller vissa andra. :heart
 
Att "vara misslyckad" är ju också en definitionsfråga. Enligt mig är du inte misslyckad. Men jag förstår om du har en annan definition av att vara misslyckad och tycker att du är det. Man kan aldrig vara fel eller rätt, man är som man är. Och för mig så duger du även om du inte duger för dig själv eller vissa andra. :heart
Jag kan inte ha vänner jag kan inte ha en pojkvän jag kan inte ut trycka mig så nån fattar vad jag menar jag gör allt fel. Jag tycker att det ÄR att vara miss lyckad.
 
Vi vet att du vill dö när du mår så här dåligt. Vi förstår att det är så du känner. Du beskriver det så tydligt.
Men vi vill inte att du ska dö. För du är inte misslyckad.
Så då säger vi emot dig. ❤️‍🩹 Du är på botten nu. Vi stannar hos dig. Och hoppas och tror att det vänder.
 
Vi vet att du vill dö när du mår så här dåligt. Vi förstår att det är så du känner. Du beskriver det så tydligt.
Men vi vill inte att du ska dö. För du är inte misslyckad.
Så då säger vi emot dig. ❤️‍🩹 Du är på botten nu. Vi stannar hos dig. Och hoppas och tror att det vänder.
Men jag ÄR miss lyckad. Jag kan inte skriva alla be vis här men jag ÄR det. Och jag VILL INTE finnas kvar jag VILL bara få dö.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 418
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 522
Senast: karl_h
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en okej dag förutom anorexi monstret men nu så bara heltplötsligt så fick jag en jätte stark jätte dålig känsla om en sak...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva av mig och dethär är INTE kritik mot nån så ingen be höver tro det. Men jag mår så fucking jävla dåligt och jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
1 706
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp