JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
"Allt för laget" bakom Kittels val av EM-häst
Moderator
Hästnyheter
Två svenska EM-medaljörer fick en bra start på världscuptävlingen i dressyr i Göteborg. Patrik Kittel var trea efter två världsstjärnor...
Hästnyheter
Douglas Lindelöw har mest på spel av de svenska hoppryttarna i Göteborgs världscuptävling, som är den sista före finalen. Han är på...
Hästnyheter
I mörkret i besvärlig terräng föll en kvinnlig ryttare och hennes häst nedför en brant. Enligt räddningstjänsten ska fallet ha varit...
Hästnyheter
Stephanie Holméns sensationella seger i Zürich visade mer än väl att återväxten är god. Nu kliver ett annat svenskt framtidslöfte in i...
WE-tråden
Övr. Grenar Skulle säga att du får rida i samma galopp. Men om du behöver byta galopp för att komma in bra i nästa hinder så får du inte bryta...
Fiorano
Alldeles nyss
Svar: 657
Visningar: 58 617
Grenar
Stärka 3 åring
Träning Jag kör ledrep istället för longerlina eftersom det blir mindre i handen då, men samma princip :) promenera mycket tycker jag är jättebra.
Blyger
17 minuter sedan
Tävlingsdebut
Tävling Känner mig lite trög men vilken tävling är Coty?😊
MiniLi
43 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 724
Grenar