Alltid längst ner i trådarna

EmmaW

Trådstartare
Varför hamnar jag ALLTID längst ner i alla trådar när jag vill gå in och läsa? Och då menar jag inte att jag trycker på sista inlagda utan på själva tråden. Väldigt irriterade. Kan man göra något åt det @Gunnar ?O_o

Varför hamnar jag ALLTID längst ner i alla trådar när jag vill gå in och läsa? Och då menar jag inte att jag trycker på sista inlagda utan på själva tråden. Väldigt irriterade. Kan man göra något åt det @Gunnar ?O_o
Detta tror jag inte är vanligt förekommande, något kan ha hänt hos dig? Rensa webbläsarcachen, se till att coockies tillåts brukar vara generella råd vid liknande problem. Ibland kan det vara webbläsarspecifika buggar, då kan det vara bra med info om webbläsare, version och vilket bakomliggande system det gäller. Det underlättar om man skall försöka hitta någon röd när det gäller problem.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har en anhörig (närmare 50 år) som jag tycker har förändrats sista tiden. Mer lättirriterad och verkar inte bry sig alls om hen säger... 2
Svar
27
· Visningar
2 093
Senast: Flavor
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 659
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
543
Senast: Elo
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 956
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår