Ambulanshelikopter- Veterinär

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Aannah-Mani
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 789
A

Aannah-Mani

Någon som vet om det finns Ambulanshelikoptrar för djur/hästar? :D

Sv: Ambulanshelikopter- Veterinär

Tror jag inte att det gör. Det finns ju inte ens i den omfattningen att alla människor kan få det. Möjligen att det skulle kunna finnas möjlighet någon gång om man bor på "rätt" ställe få ut en veterinär med helikopter. Men tror inte det finns många som hade haft råd att betala för det.

Sv: Ambulanshelikopter- Veterinär

Jag har hört ett rykte att de kan skeppa ut vet till färjor med helikopter. Men som sagt, bara ett rykte. Aldrig hittat bevis för detta.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har en valack som har en tendens att få gaskolik. Vi har testat allt, verkligen allt. Men ibland smäller det till utan förvarning...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: Mary_Oh
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 229
Senast: Mint
·
Hästvård Jag har i flera år funderat på att testa kula i livmodern till Nelly, och frågade veterinären idag kring pris osv. Men jag skulle gärna...
Svar
1
· Visningar
307
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Har idag fått ett Livintyg som inte stämmer överens med hur förloppen med skador sett ut. Veterinären har, utan att jag fått se...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025