Amigo fyyy..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 963
H

Havregryn

Ursh här vad jag beredd att beställa amigos regntäcke, men blää.. Hittar den bara i rött. Är d everkligen snyggt? Någon som lyckats få hem ett i rött?

Sv: Amigo fyyy..

Vet inte vilken modell du tänker på som regntäcke men jag hittar ett turnout som är brunt iaf.

Vart har du hittat det röda, jag har letat efter de nyafärgerna men hittar bara de gamla.
men amigos regntäcken finns ju i många olika färger. även den klassiska marinblåa.

ohh underbart :) tack och nära mig var de ju också..

Jag, som inte gillar rött, tycker faktiskt att de röda är ganska snygga. Passar nog bra på en skimmel eller svart häst. Min stackars fux ska jag hålla ifrån dessa täcken. ;)

näe det är fuuuult! :crazy:

hatar rött.

det finns hos hastshopen i andra färger, några olika blå iaf.

Var i en affär idag, hastshopen. Det röda är inte alls lika rött som på bilderna.

Är det någon som har sett Amigos stalltäcken i de nya färgerna?
jag har letat runt men det verkar inte som att butikerna har fått in dem..

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 626
Senast: Otherside
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik... 2 3
Svar
48
· Visningar
8 965
Senast: Strandad
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 576
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka