Amigofärger

Fiorano

Trådstartare
Jag ska inhandla två nya täcken och de som står på listan är ett 150gr Amigo insulator och ett Amigo 600D 200gr turnout. Dagens i-landsproblem är dock vilket färger dessa täcken finns i. Har tittat runt på lite svenska sidor och hittar innetäcket i rött och marin och utetäcket i grått. Men finns de i fler färger? (PM:a väldigt gärna inköpsställe isf)!

Sv: Amigofärger

Amigo 600D Medium finns bara i grått (excalibur/khaki). Amigo 1200D Medium finns däremot i fler färger (Navy/silver, Java/brick red, röd/pumice och teal/lemon)

Insulator Meduim finns i rött och marin. :)

Enligt Horsewares egen sida. Sen finns det kanske någon som har gamla, utgående färger men jag har inte hittat någon.

Tusen tack för svar! Jag orkade bara inte leta på HW´s egen sida:o. Då är det alltså ett 1200D som jag får leta upp om jag ska ha nån kul färg. Är sjukt sugen på röda täckena både inne och ute:).

Hej,

Amigo Insulator finns i :

150 Gr, Röd och Marin
300 Gr, Marin och Java

Amigo 600D medium 200 Gr finns enbart i mörkgrått.

Däremot så har du ju Amigo 1200D som finns i lite fler färger + Amigo 1200D Plus medium (som visserligen är svart :) )

Klart du ska ha de röda (red/pumice) :angel:

L har en knallröd komplett HW Amigo-garderob han. Vilket föranledde kommentaren 'men vad är det här för liten tomte' idag på kliniken iofs, sagt med ett leende men ändå *mutter* Men okej då, det var väääldigt rött (jersey cooler, och det går ju nedanför knäna banne mig, och så hellånga transportskydd på det)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Bildtråd
  • WE-tråden
Tillbaka