Amor Vincit Omnia knytgardiner.

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Lilla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 3 261

Lilla

Trådstartare
Jag köpte gardiner till mamma i julklapp. Linneknytgardiner som det stod Amor Vincit Omnia på. Jätte fina! Nu vill mamma ha fler men det finns inga fler i vår tygbutik. Ngn som vet var man kan köpa sådana?

Sv: Amor Vincit Omnia knytgardiner.

Jag har sett sådana på Tygladan i Vänersborg!
Nu var det i höstas jag såg dom men det kan hända dom har kvar..
Vet inte vart du bor men det kanske går att ringa dit och kolla om de kan skicka?

Sv: Amor Vincit Omnia knytgardiner.

Kolla in textilboden,en helt underbar nätbutik där jag köpt massor av gardiner och dukar och är nöjd med allt.

Jag köpte gråa "rullgardinsknytgardiner" där med just Amor Vincit Omnia-tryck. Dock är det ca något år sedan,så om de finns kvar vet jag inte...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
773
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
893
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 951
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 922
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka