Ändra ansiktet på ett naturligt sett med photoshop?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Eileen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 220
E

Eileen

Går det? och i sånt fall hur gör jag? typ höja kindbenen, förstärka drag osv. Har använt impressionistpenseln men det blir inte så bra (vad ska man ha den till egentligen?) trollstaven hur fungerar den kan den vara till hjälp här?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ändra ansiktet på ett naturligt sett med photoshop?

vad menar du?

Sv: Ändra ansiktet på ett naturligt sett med photoshop?

Vilken version av Photoshop har du?
Skulle som pmm säger kunna tänka mig att klonstämpeln är ett bra verktyg samt skugga/"ta bort skugga" (som jag inte komer på vad de egenligen heter nu (burn- och dodgetool i eng CS)), men jag tror att de verktygen var nya i 7.0...

Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
905
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 285
Senast: Rosett
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 173
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31